نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بسته Tempest بازی Endless Legend با انتشار تریلری عرضه شد

استودیو امپلیتیود بسته الحاقی Tempest بازی Endless Legend را عرضه و تریلر جدید از آن را هم منتشر کرد.

Endless Legend یک بازی استراتژیک نوبتی است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و استقبال بسیار خوب طرفداران و گیمر‌ها را نیز در پی داشت. استودیو Amplitude، سازنده بازی، از زمان عرضه نسخه اصلی آن با انتشار بسته‌های الحاقی متعدد از بازی پشتیبانی کرده و محتویات جدیدی به آن افزوده است. حال جدید‌ترین DLC این بازی با نام Tempest عرضه شده است و همزمان با آن تریلری هم منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

در ادامه می‌توانید لیست محتویات جدیدی را که با بسته Tempest به بازی اضافه می‌شود مشاهده کنید:

  • اضافه شدن حکومت Morgawr: نیرو‌های اهریمنی Morgawr به دلیل قدرت غیرقابل کنترل‌شان برای سال‌ها در بند بودند و در نهایت اخیرا آزاد شده‌اند. این حکومت نیرو‌های دریایی بسیار قدرت‌مندی دارد و سعی خواهد کرد هرج و مرج را در سراسر سیاره گسترش دهد. آن‌ها همچنین از قدرت کنترل ذهن دشمن و جادوهای سیاه قدرتمند بهره می‌برند.
  • اضافه شدن نبرد‌های دریایی: گیمر‌ها بالاخره قادر خواهند بود تا در دریا هم با دشمنان‌شان مبارزه کنند. جدید بودن این نبرد‌ها و مکانیزم‌های آن باعث می‌شود تا نبرد‌های جذابی را شاهد باشید.
  • اضافه شدن منابع و خطرات جدید در دریا‌ها و تحول سیستم آب و هوا: موج‌های دریا باعث شده‌اند تا منابع بسیار با‌ارزشی از اعماق دریا به سطح آن برسند. گیمر‌ها می‌توانند برای تصاحب این منابع تلاش کنند ولی باید مراقب نیرو‌های محافظ آن‌ها باشند. همچنین سیستم آب و هوای بازی هم دچار تحول شده و می‌توانید انتظار بارش باران یا وقوع طوفان را داشته باشید.
  • ظهور قلعه‌های دریایی و اضافه شدن حکومت کوچک Fomorians: تحولاتی که در دریاها رخ داده، قلعه‌هایی را در سطح آب پدید آورده است که تصاحب آن‌ها باعث می‌شود موقعیت استراتژیک خوبی در دریا داشته باشید. به‌علاوه حکومت کوچک Fomorians نیز به بازی اضافه شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده