// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

نسخه بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare در روز اول مشکلاتی را به همراه داشت

بنظر می‌رسد نسخه بتا Call of Duty: Infinite Warfare در اولین روز خود با مشکلاتی مواجه بوده است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده حول نسخه بتا بازی Call of Duty: Infinite Warfare که از دیروز در دسترس کاربران قرار گرفته است، این بازی در روز اول تست خود با مشکلاتی در بخش Matchmaking بازی مواجه بود. بنظر می‌رسد تعداد زیادی از کاربران قادر به بازی کردن نسخه بتا نبودند. با این حال اکتیویژن، ناشر این بازی، اعلام کرده که به‌خوبی از مشکلات آگاه بوده و در حال رفع آن‌ها است. البته این کمپانی به‌طور دقیق اعلام نکرد که زمان رفع این مشکلات چه ساعت یا روزی خواهد بود.

همچنین خود کارکنان سایت گیم‌اسپات نیز با مشکل وصل نشدن به سرورهای بازی مواجه شده‌اند. امیدواریم اکتیویژن زودتر مشکلات نسخه بتا را برطرف کند زیرا اشخاص زیادی بازی Call of Duty: Infinite Warfare را پیش‌خرید کرده و حال دوست دارند به تجربه جدیدترین بازی از این مجموعه بپردازند. نسخه بتای این بازی تا ۲۶ مهر ماه (۱۷ اکتبر میلادی) برقرار خواهد بود. متاسفانه کاربران پی‌سی دسترسی به نسخه بتای Infinite Warfare ندارند. همچنین کاربران انتظار دارند با وقوع این مشکلات، اکتیویژن چند روزی بیشتر به کاربران اجازه بازی کردن بدهد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده