// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

شایعه: Call of Duty بعدی در ویتنام روایت می شود

رسانه‌ها از احتمال جریان داشتن بازی بعدی Call of Duty در ویتنام خبر داده‌اند.

سه هفته مانده به انتشار Infinite Warfare، جدیترین روایت اینفینیتی وارد از نبرد‌های آینده، اخبار جدیدی از بازی بعدی Call of Duty به گوش می‌رسد. با توجه به شایعات منتشر شده و به رسم چرخه سه ساله اکتیویژن برای توسعه‌ بازی‌های Call of Duty در استودیوی‌های مختلف، این بار قرعه به نام اسلج‌همر (Sledgehammer)، توسعه‌دهنده بازی Call of Duty: Advanced Warfare افتاده است.

در دوران انتشار بازی Advanced Warfare، استودیو اسلج‌همر گیمز قصد داشته تا یک بازی سوم شخص از Call of Duty را با نام Fog of War یا Vietnam را در منطقه لائوس و کامبوج، جایی که جنگ ویتنام جریان داشت، ساخته و منتشر کند. هرچند این برنامه تحقق نیافته و پروژه این استودیو در نهایت لغو می‌شود. اکنون اما شایعاتی با مرجعیت سایت آی‌جی‌ان اسپانیا، حاکی از آن است که بازی بعدی این مجموعه در ویتنام روایت خواهد شد.

در حال حاضر، هیچ سخنی در رابطه با ادامه توسعه بازی سوم شخص و لغو شده Fog of War، یا یک محصول جدید بودن این بازی منتشر نشده است. در صورتی که شایعه فوق حقیقت داشته باشد، این نخستین باری نیست که بازی Call of Duty سفری به نبرد‌های ویتنام می‌کند. پیش از این نیز در بازی Black Ops شاهد حضور بازیکنان در این نبرد خونین دهه ۶۰ تا ۸۰ میلادی بوده‌ایم.

ویتنام پیش از این نیز در بازی Call of Duty حضور داشته است. واقعیت این است که در طول تاریخ هنوز هم جنگ‌های بزرگی نظیر جنگ میان دو کره وجود دارند که پیش از این هیچ یک از استودیوها به سراغ آن نرفته‌اند، ساخت یک بازی AAA از رویدادهای ۳ ساله نبرد میان دو کره که در نهایت میلیون‌ها کشته به جای گذاشت، موضوعی دست نخورده و منحصر به فرد خواهد بود. نویسنده وبسایت Destructoid در این رابطه می‌نویسد:

چیزی که جهان گیمینگ واقعا نیاز دارد، یک بازی AAA از جنگ کره است. هیچ بازی مشابهی پیش از این از کره، شمالی یا جنوبی، یا با ویژگی‌های کره شمالی نبوده است. زمانی که به موزه جنگ کره در سئول رفتم، آنجا برخی سلاح‌های دیوانه‌کننده‌ای بودند که استفاده می‌کردند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده