نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ عرضه بازی Tyranny با انتشار تریلری اعلام شد

سازندگان Tyranny در استودیو آبسیدین تاریخ عرضه بازی را با انتشار تریلری اعلام کردند.

طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی قطعا استودیو آبسیدین را به دلیل خلق بازی‌هایی چون Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity می‌شناسند. این استودیو چندی پیش بازی جدید خود را با نام Tyranny معرفی کرد که یک اثر نقش‌آفرینی کاملا متفاوت به حساب می‌آید. چرا که برخلاف رسم معمول بازی‌ها، قهرمان شما در این بازی یکی از نیرو‌های شیطانی است و ارتش تاریکی در این بازی موفق شده ارتش انسان‌ها را شکست دهد و سرزمین آن‌ها را تسخیر کند. به‌طور دقیق‌تر، گیمر در نقش یکی از فرماندهان ارتش تاریکی قرار می‌گیرد که وظیفه وی اجرای قانون است و در نتیجه مرگ و زندگی افراد زیادی به تصمیمات شما وابسته خواهد بود.

این بازی انحصاری پی‌سی تا پیش از این تاریخ عرضه مشخصی نداشت. ولی Obsidian چندی پیش تریلری جدید از آن منتشر و اعلام کرد که بازی در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Tyranny را تماشا کنید:

|

آبسیدین همچنین اعلام کرد که Tyranny در سه نسخه با قیمت‌های ۴۵، ۶۰ و ۸۰ دلار عرضه خواهد شد. نسخه‌های گران‌تر محتویاتی چون آواتار، موسیقی‌های بازی یا یک کتابچه هنری دیجیتالی خواهند داشت. در تصویر زیر می‌توانید محتویات هر نسخه را مشاهده کنید:

Tyranny


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده