نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ انتشار Exile’s End برای پلی استیشن 4 و ویتا اعلام شد

به‌گفته‌ی کمپانی XSEED بازی Exile’s End در ۴ آبان برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر می‌شود.

کمپانی XSEED با انتشار تریلری، زمان عرضه‌ی بازی اکشن-پلتفرمر Exile’s End برای کنسول‌های سونی را اعلام کرد. به‌گفته‌ی این ناشر، بازی از ۲۵ اکتبر (۴ آبان) در دسترس دارندگان پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا قرار می‌گیرد.

بازی Exile’s End نخستین‌بار از طریق فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. سازندگان Exile’s End در تلاش بوده‌اند تا حال‌وهوایی به آن ببخشند که یادآور بازی‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی باشد. آهنگسازی بازی هم بر عهده‌ی کیجی یاماگیشی بوده که سابقه‌ی تهیه‌ی موسیقی برای سری Ninja Gaiden را در کارنامه‌اش دارد.


ناشر Exile’s End درباره‌ی آن نوشته است:

Exile’s End بازیکنان را به جستجو در دنیایی عظیم، بیگانه و به‌هم‌پیوسته می‌برد و داستانی آکنده از معماهای باستانی و جسارت دوران مدرن را برای آن‌ها رقم می‌زند. بازی Exile’s End (که با پشتیبانی کمپانی Marvelous، ناشر ژاپنی، در ابتدا از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس عرضه شده) نتیجه‌ی همکاری مت فیلدینگ، بازی‌ساز مستقل ساکن توکیو، و بسیاری از چهره‌های با استعداد و کارآزموده‌ی این صنعت است و دست‌اندرکاران بازی‌هایی مانند Secret of Mana ،Mother 3 و … در آن به هنرنمایی پرداخته‌اند.

بازی Exile’s End با قیمت ۹.۹۹ دلار (با ۷۰ درصد رأی مثبت از میان ۳۰ دیدگاه) از فروشگاه استیم قابل خریداری است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده