// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Beyond Good and Evil را به صورت رایگان دریافت کنید

یوبی‌سافت بازی Beyond Good & Evil را برای مشترکین Ubisoft Club به صورت رایگان ارائه داده است.

یوبیسافت به عنوان هدیه‌ی ماه اکتبر بازی Beyond Good & Evil را به مشترکین Ubisoft Club به صورت رایگان ارائه می‌دهد. مشترکین خدمات یوبیسافت کلاب می‌توانند از امروز تا میانه ماه نوامبر نسخه رایانه‌های شخصی ویندوز این بازی اکشن کلاسیک را با ورود به حساب کاربری یو‌پلی (Uplay) دانلود کنند.

مایکل آنسل، کارگردان بازی Beyond Good & Evil هفته گذشته بود که رسما در حال توسعه بودن بازی Beyond Good & Evil 2 را در استودیوی مون‌پلیه (Montpellier) تایید کرد. در نتیجه با توجه به رونمایی دومین شماره این بازی کلاسیک، رایگان شدن این بازی برای مدت محدود منطقی به نظر می‌رسد.

هرچند از سال ۲۰۰۸ از ساخت ادامه این بازی مطلع هستیم، با این حال این استودیو تا کنون سکوت خود را در رابطه با ساخت دومین شماره این بازی ادامه داده بود. اعلام رسمی هفته گذشته تنها یک مهر تایید برروی باور هواداران این محصول سال ۲۰۰۳ محسوب می‌شود،‌ هرچند هنوز یوبی‌سافت تاریخ رسمی عرضه‌ای را برای انتشار Beyond Good & Evil 2 اعلام نکرده است.

با گذشت ۱۳ سال از زمان انتشار اولین شماره این بازی، هنوز هم طرفداران پر و پا قرصی به دنبال تجربه دوباره ماجراجویی جید بعد از گذشت بیش از یک دهه هستند. یوبی‌سافت اکنون Beyond Good & Evil را به مناسبت سالگرد ۳۰ سالگی‌ تاسیس این شرکت به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده است.

یوبی‌سافت از ماه جولای به صورت ماهیانه بازی‌های مختلفی را در اختیار مشترکی یوبیسافت کلاب قرار می‌دهد. تمامی بازی‌ها در مدت زمان محدودی در دسترس هستند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده