نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اولین تریلر سریال Skylanders Academy منتشر شد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد اولین تریلر سریال انیمیشنی آکادمی اسکای‌لندرز (Skylanders Academy) را منتشر کردند.

کمپانی اکتیویژن اولین تریلر سریال انیمیشنی Skylanders Academy را که براساس مجموعه Skylanders، عروسک‌های شخصیت‌ بازی‌ها یا به اصطلاح toys-to-life، در دست ساخت و تولید است و قرار است از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش شود، منتشر کرد. پخش سریال Skylanders Academy قرار است از تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) از شبکه استریم نت‌فلیکس آغاز شود.

جاستین لانگ در نقش Spyro،  اشلی تیزدیل در نقش Stealth Elf، جاناتان بانکز در نقش Eruptor و نرم مک‌دانلد در نقش Glumshanks از جمله صداپیشگان Skylanders Academy هستند. سوزان ساراندون، دانیل وو، پارکر پوزی، جیمز هتفیلد، کاترین اوهارا، باب‌کت گولدث‌ویت، کریس دیامانتوپولوس، جانی رییز و هارلند ویلیامز دیگر صداپیشگانی هستند که در این سریال انیمیشنی حضور خواهند داشت، اگرچه هنوز نقشی که این بازیگران صداپیشگی آن را بر عهده دارند، اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

|

سریال انیمیشنی Skylanders Academy، نخستین محصولی است که استودیو اکتیویژن بلیزارد آن را تولید کرده است که وظیفه این استودیو ساخت و تولید فیلم و سریال براساس مجموعه بازی‌های کمپانی اکتیویژن بلیزارد است، این کمپانی در نظر دارد فیلم‌های متعددی را براساس مجموعه بازی‌های ندای وظیفه (Call of Duty) نیز تولید و منتشر کند. دومین فصل سریال انیمیشنی Skylanders Academy نیز تایید شده است و قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود.

نسخه بعدی بازی Skylanders به نام Skylanders Imaginators بر روی کنسول‌های ایکس‌‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، Wii U، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. همانطور که از نام بازی مشخص است، یکی از عناصر نسخه جدید بازی این است که به شما اجازه می‌دهد شخصیت منحصر به فرد خود را خلق و ایجاد کنید. این بازی همچنین به شما امکان پرینت سه‌بعدی برخی از شخصیت‌ها را نیز می‌دهد.

استیسی شر، تهیه کننده فیلم پالپ فیکشن (Pulp Fiction) به همراه نیک ون دایک، مدیر اجرایی سابق دیزنی، از جمله موسسان استودیو اکتیویژن بلیزارد بوده‌اند که به ترتیب به عنوان رئیس و معاون رئیس در این بخش حضور دارند. سریال انیمیشنی Skylanders Academy توسط استودیوی TeamTO تولید و ساخته شده است. این استودیو سابقه ساخت سریال انیمیشنی Rabbids Invasion را در کارنامه دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده