نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

توضیحات سازنده ریمستر Turok 2 درباره ویژگی ها و زمان انتشار این بازی

سازندگان نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Turok 2 می‌گویند که این بازی زمانی عرضه می‌شود که کاملاً آماده شده باشد.

در سال‌های دور، سری Turok جزو بازی‌های مطرح کنسول نینتندو 64 به شمار می‌رفت؛ چرا که نسخه‌های اول آن وضعیت متفاوتی نسبت به بازی‌های بعدی این مجموعه داشتند. نزدیک به یک سال پیش، نسخه‌ی اول Turok، یعنی Turok: Dinosaur Hunter، بازسازی و برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. دومین بازی این مجموعه هم مدتی است که در دست بازسازی قرار دارد؛ ولی هنوز خبری از تاریخ انتشار آن نشده است.

نماینده‌ی نایت دایو (Night Dive Studios)، استودیویی که روی ریمستر Turok 2: Seeds of Evil کار می‌کند، اخیراً در انجمن‌های استیم گفته است که این بازی تا پیش از تکمیل شدن‌اش روانه‌ی بازار نمی‌شود. به‌گفته‌ی وی:

ما از تقاضای موجود برای Turok 2 آگاهی داریم و این بازی همچنان در حال توسعه است… درواقع ما فرآیند توسعه را اندکی پس از انتشار اولین Turok آغاز کردیم. Turok 2 [نسبت به نسخه‌ی اول،] بازی بزرگ‌تری است و دشمنان، سلاح‌ها و مکان‌های بیشتری در آن وجود دارد؛ مهم‌تر از همه اینکه Turok 2 از بخش چند نفره بهره می‌برد. ما در راستای رسالت‌مان در جهت فراهم کردن اصیل‌ترین تجربه‌ی ممکن برای شما، آن‌هم با بالاترین سطح کیفی موجود، تصمیم گرفتیم تا با Turok 2 آن‌طور که شایسته است برخورد کنیم و بازی را زمانی عرضه کنیم که «آماده شده باشد». از این‌رو همه‌ی آنچه که می‌توانستیم و می‌توانیم بگوییم این است که: Turok 2 در راه است!

هنوز مشخص نیست که ریمستر Turok 2 علاوه بر پی‌سی برای پلتفرم دیگری هم منتشر خواهد شد یا خیر؛ اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این بازی، با توجه به پیشرفت‌هایی که نسخه‌ی اصلی آن نسبت به اولین بازی مجموعه به طرفداران معرفی کرد، روی پلتفرم یا پلتفرم‌های مقصدش تجربه‌ی دلچسبی را برای مخاطبان فراهم کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده