// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

کتاب هنری بازی Horizon: Zero Dawn در آمازون لیست شد

کتاب هنری بازی Horizon: Zero Dawn در سایت آمازون برای خرید لیست شده است.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی، بازی Horizon: Zero Dawn است. حال طبق جدیدترین اخباری که از این بازی منتشر شده، بنظر می‌رسد استودیو گوریلا گیمز، سازنده این بازی، یک کتاب هنری بسیار زیبا برای Horizon: Zero Dawn تدارک دیده که توسط انتشارات Titan Books منتشر خواهد شد.

کتاب The Art of Horizon Zero Dawn در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه میلادی) منتتشر می‌شود و یک نسخه ویژه با قیمت ۳۹.۹۵ دلار برای این کتاب هنری تدارک دیده شده است. در توضیحات این نسخه ویژه کتاب The Art of Horizon Zero Dawn آمده:

The Art of Horizon Zero Dawn کتابی است از جدیدترین ساخته استودیو گوریلا گیمز که شامل ۳۰۰ عکس از بسیار جذاب از بازی است. این عکس‌ها شامل کانسپت‌ آرت‌ها و سایر عکس‌های هنری است که توسط سازنده بازی و هنرمندان دیگر، برای Horizon: Zero Dawn تدارک دیده شده است. این عکس‌های زیبا به‌خوبی دنیای خطرناک بازی را به‌تصویر کشیده است.

همچنین چندی پیش خبری منتشر شد حول جزئیات ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی بازی Horizon: Zero Dawn. در این خبر آمده:

در نقشه بازی، محیط‌هایی بنام Corruption Zones قرار دارد. در این محیط‌ها که پر شده از ربات‌های دشمن براحتی می‌توانید XP جمع آوری کرده و به کشتار ربات‌ها بپردازید. از طرفی ساخت و ساز و ارتقا مهم‌ترین فاکتور در بازی بحساب می‌آیند. با دریافت قابلیت‌های جدید می‌توانید بسادگی ربات‌ها را ردیابی کرده و منابع مورد نظر خود را از آن‌ها بدست بیاورید یا با بروزرسانی کردن بخش Satchel می‌توانید ظرفیت Inventory خود را افزایش دهید. از طرفی کشتن ربات‌ها و جمع آوری کردن یک سری از قسمت‌های بدنشان می‌تواند شدیدا برای شما مفید باشد. زیرا از این طریق می‌توانید اسلحه‌ و Armor خود را بروزرسانی کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده