// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ عرضه بازی واقعیت مجازی Robinson: The Journey مشخص شد

استودیو کرایتک، تاریخ عرضه بازی Robinson: The Journey را برای پلی‌استیشن VR مشخص کرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی استودیو کرایتک، سازنده و ناشر بازی Robinson: The Journey، این بازی در تاریخ ۱۸ آبان ماه (۸ نوامبر) در آمریکا، ۱۹ آبان ماه (۹ نوامبر) در اروپا برای پلی استیشن VR عرضه می‌شود. بازی Robinson: The Journey یک بازی ماجراجویی علمی تخیلی است که توسط استودیو کرایتک در حال توسعه بوده و با همکاری سونی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

داستان بازی حول شخصیتی ۱۲ ساله بنام رابین، تنها بازمانده سفینه فضایی Esmeralda که در یک محیطی کاملا ناشناخته سقوط کرده است. این محیط سرشار از دایناسورها و سایر جانواران بوده و خبری از انسان‌ها نیست. در طول بازی رابین باید راه و روش زندگی کردن و زنده ماندن در محیطی را که خالی از انسان‌ها است یاد گرفته و با گشت و گذار در محیط بدنبال راهی برای رهایی از این جزیره ناشناخته باشد. همچنین در این راه باید علت نامعلوم سقوط سفینه فضایی خود را نیز کشف کنید.

در آخر تیم سازنده اعلام کرده که برای بازی کردن Robinson: The Journey نیاز به کنترلر پلی‌استیشن موو داشته و متاسفانه هنوز قیمت این بازی و این‌که آیا این بازی به‌صورت فیزیکی منتشر می‌شود یا نه مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده