نویسنده: مهدی شهیدی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

عرضه وسایل نقلیه و شروع رویداد جدید برای GTA 5

بروزرسانی GTA Online علاوه بر وسایل نقلیه جدید و امکان خرید املاک بیشتر، رویداد جدیدی را نیز شروع می‌کند.

هنوز زمان زیادی از ارائه بروزرسانی Bikers برای GTA V نگذشته که راکستار باز هم با یک بروزرسانی محتویات جدیدی به بازی اضافه کرده است.

بروزرسانی اخیر ۱۳ وسیله نقلیه جدید به بازی اضافه کرد و در این بروزرسانی، دو وسیله نقلیه دیگر نیز به لیست اضافه می‌شوند: موتورسیکلت شخصی‌سازی شده Daemon و یک وسیله نقلیه قدرتمند به نام Raptor که در طراحی آن تنها از سه چرخ استفاده شده است. علاوه بر این می‌توانید با وارد شدن به اکانت GTA Online خود از امروز تا ۳ آبان، یک سوئیشرت مشکی با لگوی Western رایگان دریافت کنید.

بروزرسانی جدید GTA V

این سوئیشرت رایگان بخشی از رویداد جدید بازی است که مدت آن طولانی‌تر از Bonus Eventهای قبلی است. در طی این رویداد می‌توانید دو برابر پول و امتیاز بیشتر کسب کنید و خدمات Lester و Merryweather هم پنجاه درصد ارزان‌تر خواهند بود. تخفیف ۲۵ درصدی مهمات و گزینه‌های شخصی‌سازی وسایل نقلیه هم دیگر مزایای این رویداد است.

راکستار همچنین مسیرهای مسابقه پرمیوم را که در طی دو هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرند، معرفی کرد. اولین مسیر به نام Forest، یک مسابقه موتورسواری است که از امروز تا ۲۶ مهر جریان دارد و مسابقه دوم به نام Double Loop هم که با ماشین‌های سوپراسپورت انجام می‌شود، از ۲۷ مهر تا ۳ آبان جای آن را می‌گیرد. در هر دو مسابقه می‌توانید با اتمام در بین سه نفر اول درآمد هنگفتی کسب کنید. علاوه بر این، امتیاز کسب‌شده همه شرکت‌کنندگان سه برابر محاسبه می‌شود.

در انتها، راکستار امروز اعلام کرد که بنابر درخواست تعداد زیادی از بازیکنان GTA Online، امکان خرید ملک ششم هم به بازی افزوده شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده