نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Cuphead تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

بازی پلتفرمر فوق‌العاده زیبای Cuphead، تا سال ۲۰۱۷ با تاخیر مواجه شد.

یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، بازی Cuphead بود که قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود. این بازی که با حال و هوای کارتون‌های دهه ۳۰ میلادی در دست ساخت است، از زمان معرفی خودش تحسین منتقدان و بازیکنان را برانگیختi بود. امروز، استودیو MDHR، توسعه‌دهنده بازی با انتشار پستی در وب‌سایت خود، اعلام کرد که انتشار این بازی تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است:

در سال جاری، ما جلسات بسیار زیادی را برگزار کردیم تا با کم کردن بخش‌هایی از بازی، بتوانیم آن را در سال ۲۰۱۶ منتشر کنیم. اما پس از جلسات بسیار زیاد، تصمیم سختی گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که بازی را در سال ۲۰۱۷ عرضه کنیم تا مجبور نباشیم چشم‌انداز خود را از بازی تغییر دهیم. بازی Cuphead، اواسط سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، ویندوز 10 و استیم عرضه خواهد شد.

ما می‌خواستیم که بازی خود را ۸۰ سال پس از سال ۱۹۳۶ منتشر کنیم اما اینطور که به نظر می‌رسد مجبوریم این کار را ۸۱ سال بعد انجام دهیم!

بازی کاپ‌هد در جریان نمایشگاه E3 2014 با انتشار یک تریلر منتشر شد و از همان زمان انتشار تریلر، بسیاری از گیمرها بی‌صبرانه منتظر بودند که این بازی جالب را تجربه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده