// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

مزایای پیش خرید Final Fantasy XV از فروشگاه آمازون اعلام شد

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار تریلری مزایای پیش‌خرید بازی Final Fantasy XV از فروشگاه آمازون را اعلام کرد.

در حالی که بیش از یک ماه تا عرضه بازی مورد‌انتظار Final Fantasy XV، پانزدهمین بازی اصلی سری Final Fantasy و سومین بازی این مجموعه که هاجیمه تاباتا کارگردانی آن بر‌عهده دارد، باقی مانده است، کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این بازی با محوریت مزایای پیش‌خرید از فروشگاه آمازون موسوم به Roadtrip منتشر کرده است.

افرادی که بازی Final Fantasy XV را از فروشگاه آمازون پیش‌خرید کرده باشند، از تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ آبان) می‌توانند به وب‌سایت RoadTrip مراجعه کرده و تعدادی مینی‌گیم مبتنی بر مرور‌گر از جمله نبرد با دشمنان و باس‌ها و ماهی‌گیری را تجربه کنند. با انجام این مینی‌گیم‌ها بسته‌های الحاقی اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرند که عبارتند از پوسته Golden Chocobo برای «رگالیا»، شمشیر Gae Bolg از بازی Final Fantasy XIV، شمشیر Mage Mashers از بازی Final Fantasy IX و شمشیر Blazefire Saber از بازی Final Fantasy XIII. تریلر مزایای پیش‌خرید بازی Final Fantasy XV از فروشگاه آمازون را در زیر تماشا می‌کنید:

|

بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۲۹ نوامبر (۹ آذر) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی که نسبت به نسخه‌های قبلی سری Final Fantasy متفاوت و دارای تم تاریک‌تر و محیط‌های واقع‌گرایانه بوده، روایت‌گر تلاش‌های «نوکتیس لوسیس سیلوم» در جهت باز‌پس‌گیری سرزمین و کریستال جادویی‌اش از دست «نیفلهیم» است. Final Fantasy XV دارای محیط بزرگ و گسترده‌ای بوده و سیستم مبارزات آن شبیه به سری Kingdom Hearts و بازی Final Fantasy Type-0 است. پیش از کارگردان این بازی از نسخه رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن VR گفته و اعلام شد که دارندگان ایکس‌باکس وان S می‌توانند از قابلیت HDR بهره ببرند. همچنین تریلری به منظور آشنایی با Death Magicها منتشر شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده