نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

سازندگان بازی Titanfall 2 در تریلر جدید از ویژگی های بخش تک نفره می‌گویند

تریلری از Titanfall 2 منتشر شده که بخش‌هایی جذاب از کمپین تک‌نفره‌ی این بازی را به مخاطب ارائه می‌دهد.

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر سری تایتانفال، ویدیوی جدیدی از بازی تایتانفال 2 را منتشر کرده است. در این ویدیو قسمت‌هایی از بخش داستانی بازی به نمایش درمی‌آید و در حین آن، شماری از اعضای استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، خالق مجموعه، به برخی ویژگی‌های کمپین اشاره می‌کنند.

به‌گفته‌ی تیم سازنده، کمپین تک‌نفره‌ی تایتانفال 2 مجموعه‌ای از «بازه‌های اکشن» را شامل می‌شود؛ اما ریسپاون سکانس‌هایی با ضرب‌آهنگ آرام را هم در میان آن‌ها قرار داده است. این استودیو پازل‌هایی را هم در دل ساخته‌اش گنجانده که البته چندان چالش‌برانگیز نیستند؛ ولی به‌گفته‌ی جیسون مک‌کورد، طراح ارشد بازی، «نیازمند آن هستند که بازیکن از پیش‌روی دست بردارد، نگاهی به اطراف بیندازد و وضعیت محیط را بررسی کند».


در تریلر جدید ما جک کوپر، خلبان تایتان (ربات‌های جنگجوی بازی)، را دنبال می‌کنیم و گوشه‌ای از همکاری‌های او و تایتان‌اش را، که به کلاس طلایه‌دار (Vanguard) تعلق دارد و با شماره مدل BT-7274 شناخته می‌شود، می‌بینیم. البته این دو همیشه همراه یکدیگر نیستند و این هم موردی است که ظاهراً در کمپین بارها با آن روبه‌رو خواهیم شد. مک‌کوی در این‌باره می‌گوید:

از آنجا که ما می‌خواهیم رابطه‌ی نزدیکی میان شما و BT شکل بگیرد، در بسیاری موارد کاری می‌کنیم که در نتیجه‌ی آن شما از یکدیگر جدا می‌افتید.

تیم توسعه‌دهنده‌ی تایتانفال 2 صحبت‌هایی را هم درباره‌ی نبرد با باس‌های بازی مطرح می‌کند که در آن‌ها با شخصیت‌هایی روبه‌رو می‌شویم که برخلاف دیگر دشمنان، تا اندازه‌ای شخصیت‌پردازی شده‌اند. در این میان، سازندگان تأکید خاصی روی «تنوع» گیم‌پلی دارند که طبیعتاً قرارگیری ویژگی‌های خلبان‌ها، یعنی چابکی، سریع و شکننده بودن، در کنار خصوصیات تایتان‌ها، یعنی سرسختی، سنگینی و تا دندان مسلح بودن‌شان، نقش پررنگی در این عامل ایفا می‌کند.

بازی Titanfall 2، بدون آنکه فعلاً در قالب خدمات EA Access و Origin Access جای بگیرد، در تاریخ ۷ آبان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده