نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر هنگام عرضه بسته Rights of Man بازی Europa Universalis IV

بسته الحاقی Rights of Man بازی Europa Universalis IV عرضه و تریلر جدیدی از آن منتشر شد.

طرفداران بازی استراتژیک Europa Universalis IV از دیروز قادر به دانلود بسته الحاقی جدید این بازی با نام Rights of Man هستند. این بسته محتویاتی از جمله قدرت‌های جدید، ویژگی‌های مذهبی و رویداد‌های رهبری به بازی اضافه خواهد کرد. کمپانی پارادوکس، سازنده و ناشر بازی، به مناسبت عرضه این DLC تریلری منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

بسته Rights of Man بازی ۲۰ دلار قیمت دارد و البته پارادوکس در کنار آن یک‌سری محتوای دیگر نیز عرضه می‌کند که ۵ دلار قیمت داشته و نیرو‌های آلمانی و آفریقایی را به بازی اضافه می‌کند. بسته الحاقی و محتوای جدید همچنین در قالب یک باندل با قیمت ۲۴ دلار هم قابل خرید هستند. پارادوکس متنی هم به مناسبت انتشار این محتویات منتشر کرده که به شرح زیر است:

بسته الحاقی جدید Europa Universalis IV به هشت حکومت جهان اجازه می‌دهد تا با استفاده از ویژگی‌های جدید دیپلماتیک قدرت‌نمایی کنند. برای مثال می‌توانید دولت‌های دیگر را مجبور به شکستن اتحاد‌شان کنید یا باعث افزایش قدرت حاکم متحد خود شوید. این بسته همچنین شامل محتویات دیگری چون قدرت‌های جدید، ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد هر رهبر، ابزار جدید برای اداره حکومت و تغییرات سیستم مذهب می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده