نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

رویداد Shadow's Eve بازی Paragon به مناسبت هالووین آغاز شد

به مناسبت جشن هالووین، بازی Paragon رویدادی با نام Shadow's Eve برگزار می‌کند.

زمان زیادی تا روز Halloween باقی نمانده است و بازی‌های مختلف، با دریافت بروزرسانی‌هایی محتوای مخصوص این روز را دریافت می‌کنند. یکی از این بازی‌ها، بازی Paragon است که در سبک MOBA برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. این بازی، از ۲۰ مهر، رویدادی را با نام Shadow's Eve آغاز کرده است که یک ماه به طول می‌انجامد.

این خبر را اپیک گیمز، سازنده بازی، با انتشار پستی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد. رویداد Shadow's Eve از تاریخ ۲۰ مهر آغاز شده است و در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان) به اتمام می‌رسد. بازیکنان در این بازه زمانی، می‌توانند پوسته‌های مختلفی را برای شخصیت‌هایشان آزاد کنند و کسانی که حساب‌های کاربری خود در توییچ را به حساب بازی متصل کنند و به تماشای استریم بازی بنشینند، شانس این را پیدا می‌کنند که پوسته‌هایی را برنده شوند. پوسته Dock-o-Lantern Murdock نیز در این بازه زمانی برای تمامی بازیکنان در دسترس است و کسانی که حساب‌های توییچ خود را به حسابشان در بازی متصل کرده‌اند، می‌توانند برای همیشه این پوسته را در اختیار بگیرند.

در این بازه زمانی، ۶ پوسته نیز برای خرید در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این پوسته‌ها از تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) تا ۱۶ آبان برای خرید قرار خواهند گرفت. تعدادی از باندل‌های پوسته‌ها نیز در این بازه زمانی با تخفیف ارائه خواهند شد. در انتها نیز شما را به تماشای تریلر این مراسم دعوت می‌کنیم:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده