// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

مایکروسافت هیچ دخالتی در مراحل ساخت Gears of War 4 نداشته است

طبق آخرین مصاحبه راد فرگوسن، مایکروسافت هیچ دخالتی در مراحل ساخت Gears of War 4 نداشته است.

اخیرا شایعاتی بگوش می‌رسد از این که مایکروسافت در مراحل ساخت بازی Gears of War 4 مداخله داشته و تیم سازنده را مجبور کرده است تا یک سری از موارد نظیر پرداخت‌های داخل بازی یا همان Microtransactions و قیمت بالا برای سیزن‌پس را بر روی بازی اعمال کنند. این اخبار از آن‌جایی نشات گرفته است که استودیو کوالیشن، سازنده بازی Gears of War 4، قبل از قبول کردن ساخت این بازی، در حال کار بر روی پروژه‌ای مستقل بوده است.

حال در جریان آخرین مصاحبه راد فرگوسن و رایان کلون، رئیس استودیو کوالیشن و رهبر توسعه بخش چند نفره Gears of War 4، این دو شخص اعلام کرده‌اند که مایکروسافت هیچ دخالتی در مراحل ساخت بازی نداشته و تیم سازنده به‌خوبی بر روی محتویات بازی کنترل داشته است. آن‌ها اعلام کرده‌اند که پروسه توسعه این بازی یک چرخه طولانی را پشت سر گذاشته و قرار دادن بخش‌هایی نظیر Microtransactionها از ابتدایی‌ترین مواردی بودند که تیم سازنده برای بازی در نظر گرفته بود.

این دو شخص در ادامه گفتند:

این‌ها مواردی هستند که می‌خواهیم در بازی پیاده کنیم. آیا پلتفرم [شما] می‌تواند از پس آن‌ها بربیاید؟ و به این شکل پلتفرم را ارزیابی می‌کنیم. در آن‌سو، [کمپانی سازنده‌ی کنسول] هم چنین درخواستی را مطرح می‌کند: «این‌ها مدیران پلتفرم ما هستند. شما، به‌عنوان یک استودیوی فرست پارتی، می‌توانید این قابلیت را روی پلتفرم پیاده‌سازی کنید؟» با آنکه ما در جایگاه یک استودیوی سکند پارتی هستیم، اما باز هم چنین شرایطی برای‌مان پیش آمده است. همانند قرار گرفتن پارتی چت در ایکس‌باکس 360 برای اولین بار که در آن زمان و این صحبت‌ها همانند این است که تیم سازنده می‌گفتیم آیا می‌توانید بازی خود را جوری تعبیه کنید که با امکانات جدید پلتفرم مورد نظر هم‌خوانی داشته باشد؟ حال ماهم قصد داریم تا در این‌جا نیز از این ابتکارات پلتفرم مورد نظر پشتیبانی کنیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده