نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

سریال Ash vs Evil Dead برای فصل سوم تمدید شد

شبکه استارز (Starz) از تمدید سریال «اش علیه مرده شریر» (Ash vs Evil Dead) برای فصل سوم خبر داد.

سرانجام پخش فصل دوم سریال محبوب و پر طرفدار Ash vs Evil Dead از یکشنبه هفته گذشته از شبکه استارز آغاز شد. حال طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، این سریال برای فصل سوم تمدید شده است و قرار است در ۱۰ قسمت در پاییز سال ۲۰۱۷ از شبکه استارز پخش شود. در فصل دوم سریال Ash vs Evil Dead که در ادامه اتفاقات فصل گذشته آن است، گروه توانمند اش، پابلو و کلی به علت اتفاقاتی مجبور به ترک جکسون‌ویل، شهر محبوب اش، می‌شوند و به الک‌ گرو، زادگاه و خانه اش، سفر می‌کنند تا با روبی مقابله کنند و به کار او خاتمه دهند. با این حال، دشمنان قدیمی مجبور می‌شوند برای تهدیدی بزرگ‌تر متحد شوند تا از تبدیل الک‌ گرو به یک شهر اهریمنی جلوگیری کنند.

بروس کمپل بار دیگر برای بازی در نقش اش ویلیامز در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead باز خواهد گشت، علاوه بر کمپل، لوسی لاولس برای بازی در نقش روبی نوبی که در حال حاضر دارای نکرونومیکن قدرتمند است، ری سانتیاگو برای بازی در نقش پابلو سیمون بولیور که شخصی وفادار و وابسته به اش که در داخل کابین دچار ضربه روحی شده است، و دانا دلورنزو برای بازی در نقش کلی مکسول که در غم و اندوه از دست دادن پدر و مادرش است و به دنبال انتقام از مرده شریر است، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. لی میجرز برای بازی در نقش براک ویلیامز، پدر اش، تد ریمی برای بازی در نقش چت کامینسکی، بهترین دوست کودکی اش، و میشل هارد برای بازی در نقش لیندا، معشوقه اش در دوران دبیرستان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Ash vs Evil Dead به جمع بازیگران آن اضافه‌ شده‌اند.

سم ریمی، کارگردان و نویسنده مجموعه فیلم‌های مرده شریر (Evil Dead)، به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Ash vs Evil Dead حضور دارد، علاوه بر ریمی، بروس کمپل، راب تیپرت، ایوان ریمی و کریگ دی‌گرگوریو نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال حضور دارند، دی‌گرگوریو همچنین مسئولیت تولید و ساخت این سریال را نیز بر عهده دارد. آرون لام و مویرا گرانت نیز به عنوان تهیه کننده در سریال Ash vs Evil Dead حضور دارند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده