نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

گزارش زومجی از همایش ۳۰ سالگی MSI

هفته‌ی گذشته شرکت ام اس آی تولد ۳۰ سالگی خود را در هتل اسپیناس تهران جشن گرفت و جدیدترین سخت‌افزارهای پی‌سی را به نمایش گذاشت.

ام اس آی یکی از شرکت‌های پیشرو در عرضه‌ی کارت‌های گرافیک و مادربوردهای مخصوص بازی است و حالا به مناسبت سی سالگی این برند، همایش بزرگی در هتل اسپیناس تهران با حضور رسانه‌های فعال حوزه‌ی بازی، فناوری و گیمرها برگزار کرد و در طی آن ضمن توضیح جدیدترین فناوری‌های به کار رفته در تجهیزات مخصوص بازی این شرکت، کارت‌های گرافیکی سری ۱۰ انویدیا و مادربوردهای مخصوص بازی را با قیمت ویژه به فروش رساند.

جشن ۳۰ سالگی ام اس آی

MSI در این همایش کارت‌های گرافیک بالارده‌ی GTX 1080 و GTX 1070 را با برند خود رونمایی کرد و در مورد قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌ها توضیح داد. علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای می‌توانستند از تخفیف ویژه‌ای که ام‌اس‌آی به مناسب سی سالگی خود در نظر گرفته بود استفاده کنند و جدیدترین کارت‌های گرافیک اندیویا را با قیمت پایین‌ترین خریداری کنند. جدا از کارت‌های قدرتمند سری ۱۰، ام‌اس‌آی دو کارت GTX 960 و GTX 950 را به معرض نمایش گذاشته بود.

بخش بزرگ دیگری که این شرکت تایوانی در جشن خود تدارک دیده بود، مربوط به مادربوردهای گیمینگ ام‌اس‌آی می‌شد. مدل‌های متعددی از این مادربوردها در همایش سی سالگی ام‌اس‌آی به نمایش درآمد که در بخش‌های Enthusiast Gaming ،Performance Gaming ،Arsenal Gaming ،Pro Series و طبقه‌بندی شده بودند. سری Enthusiast Gaming قوی‌ترین مادربوردهای MSI هستند که برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته و طراحی شده‌اند. سری Performance یک رده پایین‌ترین از Enthusiast قرار دارد و مناسب کاربرانی خواهد بود به دنبال محصولاتی قوی اما در عین حال مقرون به صرفه هستند. سری Arsenal مادربوردهای ام‌اس‌آی ارزان‌ترین سری این محصولات هستند و برای گیمرهای عادی طراحی شده‌اند.

جشن ۳۰ سالگی ام اس آی

شرکت ام‌اس‌آی همچنین قسمتی از همایش خود را به فناوری واقعیت مجازی اختصاص داده بود و علاقه‌مندان می‌توانستند یک هدست HTC Vive تجربه‌ای فراگیر از واقعیت مجازی داشته باشند. هدست‌هایی مانند وایو نیاز به سخت‌افزارهای قدرتمندی دارند و MSI با تعبیه‌ی یک رایانه‌ی قوی شامل کارت گرافیک و مادربورد خود، توانسته بود تجربه‌ای بی‌نقص از واقعیت مجازی ارائه دهد. ام‌اس‌آی همچنین خاطرنشان کرد که فروشگاه‌های آماج رایانه و لیون کامپیوتر، محصولات این شرکت را به صورت رسمی به فروش می‌رسانند.

جشن ۳۰ سالگی ام اس آی

در پایان این همایش در وقت استراحتی که در نظر گرفته شده بود، مجسمه‌هایی به شکل لگو بین حضار پخش شد و به برنده یک هدست گیمینگ MSI اهدا می‌شد. تیم زومجی توانست در کمترین زمان ممکن نماد اژدهای ام‌اس‌آن را تکمیل کند و برنده‌ی جایزه‌ی همایش سی سالگی ام‌اس‌آی باشد.

جشن ۳۰ سالگی ام اس آی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده