نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

ویدیو‌های جدید و بسیار زیبا از گیم پلی Star Citizen

در جریان رویداد Citizencon چند ویدیو جدید از گیم‌پلی Star Citizen منتشر شده که بسیار زیبا هستند.

رویداد Citizencon بامداد امروز (۱۹ مهر) برگزار شد و در جریان آن کریس رابرتس، سازنده بازی Star Citizen در استودیو کلاد امپریوم گیمز، به روی صحنه آمد و ضمن نمایش گیم‌پلی بازی، توضیحاتی هم در مورد این اثر ارائه کرد. ابتدا مروری بر اخبار جدید بازی خواهیم داشت و پس از آن می‌تواند ۴ ویدیو جدیدی را که از گیم‌پلی بازی منتشر شده است، تماشا کنید. به استناد صحبت‌های رابرتس، بخش تک‌نفره بازی که Squadron 42 نام دارد، در مجموع شامل ۲۸ فصل با ۶۰ مرحله خواهد بود. همچنین در این مراحل ۳۶۰ کاراکتر ناطق حضور دارند که برای دیالوگ‌های آن، در مجموع ۱۲۵۵ صفحه متن نوشته شده است و بیش از ۲۰ ساعت هم موشن کپچر ضبط شده است. به‌علاوه در این بخش شاهد حضور ۴۰ سفینه مختلف هستیم که نبرد‌های هیجان‌انگیزی در فضا و اتمسفر خواهند داشت.

در حالی که Squadron 42 برای عرضه تا پایان ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده بود، سازندگان اعلام کردند که این بخش تا سال ۲۰۱۷ آماده نمی‌شود و نباید انتظار عرضه آن در سال جاری را داشته باشیم. البته رابرتس قول داد که تا پایان امسال، یک مرحله کامل از این بخش را به نمایش خواهند گذاشت. سازنده بازی در ادامه صحبت‌های خود دوباره به سراغ خود بازی Star Citizen رفت و با انتشار تصاویری از محتویاتی که قرار است در سال آینده و تا رسیدن بازی به نسخه چهار عرضه شوند، رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اما حال به جذاب‌ترین بخش رویداد Citizencon می‌رسیم؛ جایی که سازندگان بخشی از گیم‌پلی بازی را به صورت زنده در مقابل حاضرین اجرا کردند. با اینکه باگ‌هایی در طول این نسخه رخ داد، ولی در مجموع شاهد نمایش بسیار زیبایی از گیم‌پلی بازی بودیم. سازندگان همچنین در جریان این نمایش اعلام کردند که سیاره بازی حالتی کروی شکل دارد و افق‌های آن هم به شکل طبیعی هستند که باعث می‌شود دیدی که در بازی خواهید داشت، دقیقا مانند دید طبیعی انسان باشد. همچنین محیط‌های دوردست هم قابل رویت خواهند بود و سازندگان قصد ندارند تا با مه‌آلود کردن آن‌ها مانع دید شوند.

در ادامه می‌توانید تجربه گیم‌پلی بازی را که به چهار بخش تقسیم شده است، تماشا کنید:

|

|

|

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده