نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸

تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Fast 8 مشخص شد

وین دیزل، بازیگر فیلم سریع ۸ (Fast 8)، با انتشار تصویری تاریخ انتشار اولین تریلر این فیلم را اعلام کرد.

وین دیزل اعلام کرد اولین تریلر فیلم Fast 8 در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) امسال منتشر خواهد شد. پیش از این صفحه رسمی فیلم سریع و خشمگین (Fast and Furious) در فیسبوک اعلام کرده بود که اولین تریلر فیلم Fast 8 در ماه دسامبر منتشر می‌شود. دیزل همچنین علاوه بر تایید تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم در فیسبوک خود، تصویر جدیدی را از فیلم Fast 8 نیز به اشتراک گذاشته است. دیزل که نقش دومینیک تورتو را در این فیلم بر عهده دارد، در تمامی فیلم‌های مجموعه Fast and Furious حضور داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Vin Diesel in Fast 8

در ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کودی واکر و کالب واکر، برادران پل واکر، بار دیگر برای حضوری نمادین در نقش برایان اوکانر ممکن است در فیلم Fast 8 حضور کوتاهی را داشته باشند. هرچند این خبر به معنای بازگشت شخصیت اوکانر به فیلم نیست. از جمله بازیگران جدید این قسمت می‌توان به شارلیز ترون، بازیگر و ستاره فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)، که قرار است نقش شخصیت شرور و منفی فیلم Fast 8 را بر عهده داشته باشد و هلن میرن، بازیگر برنده جایزه اسکار، اشاره کرد.

فیلم Fast 8 به کارگردانی اف. گری گری، کارگردان فیلم Straight Outta Compton، در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده