// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

Pre-Load بازی Gears of War 4 بر روی رایانه های شخصی آغاز شد

پیش‌خرید کنندگان بازی Gears of War 4 هم‌اکنون می‌توانند این بازی را دانلود کنند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Gears of War 4، اعلام شده که کسانی که بازی را برروی پی‌سی پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند هم‌اکنون به دانلود Gears of War 4 بپردازند. همچنین استودیو کوالیشن، سازنده بازی Gears of War 4، در جریان یک پست اعلام کرده که برای دانلود بازی باید آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۰ (بروزرسانی ویندوز KB3194496) را دریافت کرده باشید. زیرا در غیر اینصورت احتمال دارد دانلود شما با مشکلاتی مواجه شده و نتوانید بازی را دانلود کنید.

به‌عبارتی با چک کردن نسخه بروزرسانی خود اگر Version 1607, OS Build 14393.222 را مشاهده کردید، بدانید که ویندوز شما از آخرین بروزرسانی برخوردار بوده و با خیال راحت به دانلود بازی بپردازید. همچنین اگر هنوز این بازی را تهیه نکرده‌اید، با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت می‌توانید Gears of War 4 را خریداری کرده و دانلود کنید. از طرفی فضای مورد نیاز برای این بازی ۸۰ گیگابایت است.

این اخبار در حالی است که چند روز پیش پری‌لود (Pre-load) Gears of War 4 بر روی ایکس‌باکس وان با فضای مورد نیاز ۵۴.۶ گیگابایت در دسترس قرار گرفت. همچنین در مقاله Gears of War 4؛ ترکیبی از اسلحه‌های بی‌نظیر، اتمسفری سنگین و خشونتی خونین می‌توانید اطلاعات کاملی از اسلحه‌ها و فضای بازی بدست آورید.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۱ اکتبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده