نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کارگردان مد مکس از علاقه خود به سپردن این مجموعه به کارگردان جوان تری خبر داد

جورج میلر، کارگردان فیلم تحسین شده مکس دیوانه:‌ جاده خشم (Mad Max: Fury Road) اعلام کرد که دوست دارد که سکانداری فیلم‌های بعدی این مجموعه را به دست یک کارگردان جوان‌تر بسپارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

جورج میلر، کارگردان فیلم بسیار موفق مد مکس: جاده خشم، اخیرا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت استودیو ۳۶۰ انجام داد،‌ اعلام کرد که خیلی مشتاق است که آینده این مجموعه را به دست یک کارگردان جدید و جوان بسپارد. وی در این مصاحبه اعلام کرد که روز به روز کارگردان‌ها در حال جوان شدن هستند و آنها در سنین بسیار پایین محدوده سینما را درک می‌کنند. وی افزود که هم‌اکنون کارگردان‌های بسیار خوبی وجود دارند که او احساس می‌کند می‌توانند به خوبی از وظیفه ساخت دنباله‌های فیلم مد مکس بر بیایند.

با توجه به این نکته که میلر ۷۰ ساله برای نوشتن و ساخت فیلم جاده خشم به ۱۵ سال زمان نیاز داشت، سخنان وی چندان غیر منطقی به نظر نمی‌رسد. با این حال وی در ادامه این مصاحبه اعلام کرد که خیلی دوست دارد که روزی به این مجموعه بازگردد و فیلمی درباره گذشته و ریشه‌های شخصیت فیوریوسا بسازد.

میلر در انتها اعلام کرد که وی در حال حاضر در حال کار برروی پروژه‌های کوچک، جمع و جور و مستقل است و قصد دارد این روند را برای یکی دو سال ادامه دهد. با این حال وی تاکید کرد که نویسندگان در حال کار برروی فیلم‌نامه‌های قسمت‌های بعدی فیلم Mad Max هستند.

نظر شما درباره صحبت‌های میلر چیست؟‌ آیا کارگردان جوان دیگری می‌تواند موفقیت وی را تکرار کند؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده