نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تاریخ آغاز فصل ششم سریال Game of Thrones مشخص شد

با اینکه مدتی است می‌دانیم که قرار است فصل ششم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) از ماه آوریل (فروردین / اردیبهشت ) برروی آنتن برود، اما تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده بود. امروز، حساب رسمی توییتر این سریال، تاریخ دقیق آن را اعلام کرد.

این خبر بخش‌هایی از داستان فصل پنجم سریال را فاش می‌کند. اگر فصل پنجم سریال را ندیده‌اید، از خواندن ادامه خبر خودداری کنید.

مدتی است که می‌دانیم فصل ششم سریال موردانتظار بازی تاج و تخت، محصول شبکه اچ‌بی‌او، قرار است از بهار سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کند. با این همه تا امروز هیچ تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده بود. امروز، حساب رسمی توییتر این سریال، با انتشار توییتی و قرار دادن عکسی، تاریخ آغاز پخش فصل ششم سریال را ۲۴ آوریل ۲۰۱۶ ( ۵ اردیبهشت ۹۵ ) اعلام کرد:

تاریخ آغاز فصل ششم Game of Thronesمسئله‌ای که از پایان فصل پنجم تا به حال ذهن طرفداران را به خود مشغول کرده است، سرونوشت شخصیت جان اسنو است. این شخصیت تا به حال در تبلیغات فصل ششم بارها دیده شده است و حتی چندی پیش نیز تصاویری از او برسر صحنه فیلم‌برداری فصل ششم سریال منتشر شد و باید تا آغاز فصل ششم صبر کنیم و ببینیم که سرنوشت او چه شده است.

مطالب مرتبط

همچنین بازیگران جدیدی مانند ایان مک‌شین و مکس فن سیدو نیز به جمع بازیگران این سریال پیوستند و بسیاری از طرفداران منتظر هستند تا ببینند این دو بازیگر چه نقش‌هایی را ایفا می‌کنند.

فصل ششم سریال Game of Thrones، اولین بار در تاریخ این مجموعه خواهد بود که بینندگان سریال از خوانندگان کتاب از لحاظ داستانی جلو می‌افتند. جورج آر آر مارتین، نویسنده این مجموعه، هفته گذشته اعلام کرده بود کتاب بادهای زمستان این، تاخیر خورده است و مطمئنا پس از آغاز فصل ششم چاپ خواهد شد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این سریال، اوایل زمستان امسال نیز مشخص شد که بازی تاج و تخت بیشترین بیینده غیر قانونی را در سال ۲۰۱۵ داشته است.

نظر شما درباره فصل ششم این سریال چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده