نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

طراحی بسیار زیبای یکی از طرفداران از لوگوی کوجیما پروداکشنز

چندی پیش و زمانی که هیدئو کوجیما، اعلام کرد که استودیو جدید خود با نام کوجیما پروداکشنز را راه‌اندازی کرده، از لوگوی بسیار زیبای استودیو مستقل خود نیز رونمایی کرد. یکی از طرفداران خوش ذوق کوجیما، یک طراحی جدید از این لوگو ارائه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که قرارداد هیدئو کوجیما، این بازی‌ساز افسانه‌ای، با کونامی به اتمام رسید و پس از کش و قوس‌های فراوان وی از این کمپانی جدا شد و استودیو جدید و مستقل خودش به نام کوجیما پروداکشنز را تاسیس کرد. وی در هنگام اعلام این خبر، از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد. این لوگوی بسیار زیبا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی باعث شد بسیاری از طرفداران، طراحی‌های خود را از این لوگو انجام دهند.

حال هنرمندی به نام جرولد اسنگ، که از قضا از طرفداران کوجیما هم است، این لوگو را کمی دست‌کاری کرده است که در زیر می‌توانید نسخه دست‌کاری شده این لوگو را تماشا کنید:

طراحی یکی از طرفداران از لوگوی Kojima Productions

کوجیما از زمان جدایی از کونامی و تاسیس استودیو جدید خود، مصاحبه‌های زیادی را انجام داده است. در جدیدترین این مصاحبه‌ها، کوجیما اعلام کرده بود که استودیو مستقل وی پس از ساخت اولین بازی‌شان، احتمالا وارد عرصه ساخت فیلم و انیمیشن خواهند شد. هم‌چنین چندی پیش نیز وی اعلام کرده بود که یکی از دلایل فراموش شدن استودیوهای بازی‌سازی، تمرکز برروی سوددهی کوتاه مدت است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی‌ساز افسانه‌ای، چندی پیش نخستین تصویر مفهومی از اولین بازی استودیو کوجیما پروداکشنز منتشر شد. اوایل این هفته نیز، گیلرمو دل تورو، کارگردان معروف سینما، جایزه ی ویژه ی تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنرهای تعاملی را به این بازی‌ساز اهدا کرد.

نظر شما درباره این لوگوی طراحی شده توسط جرولد اسنگ چیست؟

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده