// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

عرضه بیش از ۱۰۰ بازی برای هدست آکیولس ریفت تا پایان سال ۲۰۱۶

پالمر لاکی، موسس کمپانی آکیولس، تایید کرده است که تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ بازی برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت عرضه می‌شود. آکیولس ریفت اکنون وارد پروسه پیش‌فروش شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در جریان پرسش و پاسخ پالمر لاکی در وب‌سایت رِدیت با عنوان «از من هر چیزی را بپرسید»،‌ موسس آکیولس در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه چه تعداد بازی برای آکیولس ریفت تا پایان امسال عرضه می‌شود، گفت:

حداق ۱۰۰ [بازی]- بیش از ۲۰ بازی توسط استودیوهای آکیولس و بسیاری دیگر نیز توسط تولیدکنندگان ثالث (Thrid Party)

علاوه بر این می‌دانیم که هدست آکیولس با یک کپی از Lucky's Tale، بازی پلتفرم که به طور ویژه برای هدست واقعیت مجازی تولید شده و EVE: Valkyrie، بازی تیراندازی علمی-تخیلی عرضه می‌شود.

پیش‌فروش مدل مصرف‌کنندگان آکیولس ریفت از دیروز با قیمت ۵۹۹ دلار رسما آغاز شد. نسخه‌ی پیش‌فروش شده هدست در کنار آکیولس ریفت شامل کنترلر ایکس‌باکس وان، آکیولس ریموت، یک سنسور،‌ کپی رایگان دو بازی EVE: Valkyrie و Lucky's Tale و کابل‌های مورد نیاز دستگاه‌ها می‌شود.

ption id="attachment_94191" align="aligncenter" width="700"]Oculus Rift محتوای جعبه برخی از محتوای جعبه Oculus Rift

فرآیند پیش‌فروش محصول اکنون بدون پرداخت صورت می‌گیرد و مصرف‌کنندگان تنها زمانی که عرضه هدست آغاز شود می‌توانند حساب خود را شارژ کنند. اولین سری از هدست‌ها که در روز ۲۸ مارس (۸ فروردین ۱۳۹۵) تحویل می‌شود در حال حاضر، تنها در ۱۴ دقیقه به فروش رفته‌اند. اکنون پیش‌بینی می‌شود که سری بعدی تحویل هدست‌ها در ماه می یا ژوئن آغاز شود.

پس از اعلام قیمت نهایی آکیولس ریفت،‌ پالمر لاکی،‌موسس آکیولس از قیمت ۵۹۹ دلاری محصول دفاع کرد. اوایل امروز کاز هیرای از شرکت سونی نیز خبرِ عرضه‌ی بیش از ۱۰۰ بازی تا پایان امسال برای پلی‌استیشن وی‌آر را داده بود. احتمالا این دو هدست واقعیت مجازی در بسیاری از بازی‌های تولید شده توسط شرکت‌های ثالث با یکدیگر مشترک باشند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده