// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

فانکو از فیگور جدید نِیتِن دریک در بازی Uncharted 4: A Thief's End رونمایی کرد

فانکو در نهایت با دریافت مجوز Uncharted، نسخه‌ای از فیگور «پاپ واینِل» شخصیت نِیتِن دریک برگرفته از بازی Uncharted 4: A Thief's End را معرفی کرد. این شرکت در گذشته نیز فیگورهای زیادی را از بازی‌های ویدیویی تولید کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فروشگاه گیم‌استاپ نسخه‌‌ی پاپ واینِل نیتن دریک را با قیمتی معادل ۱۰.۹۹ دلار برای عرضه در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۶ (۱۱ اسفند ۱۳۹۴) پیش‌فروش کرده است. این تاریخ بدان معنا است که فیگور بازی زودتر از خود بازی Uncharted 4: A Thief’s End برای فروش عرضه می‌شود.

ption id="attachment_94082" align="alignleft" width="244"]drake-uncharted-pop-vinyl نیتن دریک پاپ واینل پاپ واینل نیتن دریک

هرچند تصویر منتشر شده بسیار کوچک است، با این حال شما می‌توانید چنگک موجود در دستان نیتن دریک را در تصویر مشاهده کنید. پاپ واینِل نیتن از نظر ظاهری مشابه سایر پاپ واینِل‌های تولید شده کمپانی فانکو است. هرچند این بار اول است که برای تولید پاپ واینِل از سری Uncharted شاهد دریافت مجوز توسط فانکو هستیم.

این اولین بار نیست که فانکو از عروسک‌های پاپ واینِل یک سری محبوب بازی‌های ویدیوی رونمایی می‌کند. این شرکت نامدار در گذشته بارها فیگورهای مختلفی از سری‌ بازی‌ها مانند متال‌گیر یا اساسین کرید را عرضه کرده است. فانکو همچنین در گذشته شخصیت‌های محبوب فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را نیز به عروسک‌های پاپ واینِل تبدیل کرده است. با توجه به معرفی عروسک نیتن دریک احتمالا در آینده شاهد معرفی شخصیت‌های دیگر مجموعه آنچارتد خواهیم بود.

اخیرا اتحادیه ملی کلکسیون سرگرمی (NECA) اعلام کرد که این شرکت به صورت جداگانه در حال کار برروی ساخت اکشن فیگورهای نیتن دریک است. مسلما اکشن فیگور‌های این شرکت ظاهری واقعی‌تر خواهند داشت. طبق اعلام NECA اکشن‌فیگورهای ذکر شده در بهار سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در حال تولید است تاکنون با چند مورد تاخیر روبرو شده و ظاهرا قبل از ۲۶ آوریل ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) عرضه نخواهد شد.

منبع: Attack on the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده