نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Candy Crush Jelly Saga برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد

استودیو بازی‌سازی کینگ دیجیتال اینترتینمنت نسخه جدیدی از سری فوق محبوب Candy Crush معرفی کرده که هم اکنون به صورت رایگان برای گوشی‌های هوشمند قابل دانلود است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

برخی بازی‌ها هستند که در عین سادگی، می‌توانند گیمر را برای مدت زمان طولانی سرگرم کنند. Candy Crush Saga یکی از این دست بازی‌های اعتیاد‌آور است که در سال ۲۰۱۱ نسخه اول آن برای گوشی‌های موبایل، رایانه‌های شخصی ویندوزی و به عنوان یک بازی تحت مرورگر عرضه شد و محبوبیت خیلی زیادی هم در بین گیمر‌ها کسب کرد. حال سازندگان بازی در استودیو کینگ دیجیتال نسخه جدیدی از آن را معرفی کرده‌اند که Candy Crush Jelly Saga نام دارد و  از هم اکنون به صورت رایگان در اپل‌استور، گوگل پلی و فروشگاه مایکروسافت برای iOS، اندروید و ویندوز فون عرضه شده است.

در نسخه جدید بازی، شاهد یک شخصیت کاملا جدید هم خواهیم بود که جِنی نام دارد که یک یتی (شخصیتی افسانه‌ای که برفی است و در کوهستان‌ها زندگی می‌کند) است. وی قصد دارد تا عموی خود را در دنیای ژله‌ای بازی پیدا کند و به وی ملحق شود.

بازی در مجموع ۱۲۰ مرحله جدید خواهد داشت که گیم‌پلی کلی آن شبیه به Candy Crush Saga خواهد بود. به‌علاوه دو حالت بازی کاملا جدید هم با نام‌های Jelly  و Boss در این نسخه وجود خواهند داشت. در حالت Jelly باید با ساخت ترکیب‌های مختلفی از آب‌نبات‌ها به هدف مرحله برسید و آن را تمام کنید. در حالت Boss هم باید با یک غول‌آخر ژله‌ای و مینیون‌هایش به وسیله جمع‌آوری امتیازات مبارزه کنید.

جالب است بدانید که کمپانی اکتیویژن در سال ۲۰۱۵ استودیو کینگ دیجیتال را به مبلغ ۵.۹ میلیارد دلار خریداری کرد و صاحب امتیاز فعلی این بازی محسوب می‌شود. این استودیو به دلیل ساخت بازی‌ برای موبایل و شبکه اجتماعی فیسبوک شهرت زیادی دارد و Candy Crush Saga و Candy Crush Soda Saga در بین ۵ بازی محبوب موبایل در کشور آمریکا دیده می‌شوند.

در پایان می‌توانید تصاویری از Candy Crush Jelly Saga را تماشا کنید:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده