// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تماشا کنید:‌ شخصیت منفی بازی Bombshell با صداپیشگی شخصیت Duke Nukem

درنهایت با انتشار ویدیوی جدید Bombshell، اسپین-‌آف (مجموعه فرعی) بازی Duke Nukem، امکان آشنایی با شخصیت منفی بازی را به‌دست آورده‌ایم. از نکات جالب این ویدیو صداپیشگی شخصیت Duke Nukem در این بازی است. ادامه برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

جادیوس هیسکِل، شخصیت منفی داستان Bombshell که برای اولین‌بار فرصت دیدن آن را پیدا کرده‌ایم توسط جُن اس‌تی جان، صداپیشه Duke Nukem صداگذاری شده است. هرچند تریلر منتشر شده شامل صحنه‌های سینماتیک و زیبا می‌شود؛ بااین‌حال، متاسفانه تصاویری از گیم‌پلی بازی را در بر نمی‌گیرد. خود شخصیت اصلی Bombshell نیز توسط والِری آرِم صداگذاری شده است. وی در گذشته نیز در بازی‌های اول‌شخصی مانند Titanfall و Call of Duty صداپیشگی شخصیت‌ها را عهده‌دار بود.

در این بازی، بازیکنان وظیفه‌ی هدایت شِلی «بمب‌شِل» هَریسون، سرهنگ نیروی دفاعی جهانی را برعهده دارند. او که بعد از،‌ از دست دادن دست خود در مأموریت «واقعه واشنگتن» به‌طور ناگهانی با یک وقفه در زندگی حرفه‌ای خود رو‌به‌رو شده با قرار داد جدید با پیمانکار خصوصی نظامی، بازوی مکانیکی جدیدی را به‌دست می‌آورد تا با استفاده از آن به حرفه‌ی گذشته خود بازگردد.

طبق گفته‌ی استودیوی اینترسپتور، توسعه‌دهنده Bombshell، این بازی در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (نهم بهمن ماه) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان Bombshellنیز طبق پیش‌بینی‌ها در تاریخ نامشخصی در سال جاری عرضه خواهد شد. فعلا شما را به تماشای ویدیوی زیر با نام «دوست قدیمی» دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده