نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵

احتمالا اولین تریلر Star Wars: Rogue One با اکران Civil War پخش خواهد شد

اکران بسیار موفق فیلم جنگ ستارگان: نیر برمی‌خیزد باعث شده که طرفداران این مجموعه، به سختی بتوانند برای جنگ ستارگان: روگ یک (Star Wars: Rogue One) صبر کنند. با این‌حال به نظر می‌رسد آنها نباید زیاد برای دیدن اولین تریلر داستانی فیلم منتظر بمانند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم Star Wars: The Force Awakens، اکران فوق‌العاده موفقی را تجربه کرده است و توانسته طی مدت تنها ۲۰ روز، به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکای شمالی تبدیل شود. همین مسئله باعث شده که طرفداران مجموعه جنگ ستارگان، برای دیدن فیلم Star Wars: Rogue One، که یک فیلم فرعی از این مجموعه است و قرار است در پایان سال ۲۰۱۶ اکران شود، لحظه‌شماری کنند. حال به نظر می‌رسد طرفداران پرشمار این مجموعه، برای دیدن اولین تریلر داستانی از این فیلم نباید زمان زیادی منتظر بمانند.

با استناد به وب‌سایت استار وارز تایمز، اولین تریلر داستانی این فیلم در تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت) و همراه با فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی پخش خواهد شد. با این حال ممکن است این اتفاق کمی زودتر رخ دهد زیرا اکران بین‌المللی فیلم جنگ داخلی، یک هفته زودتر آغاز خواهد شد و احتمال می‌رود اولین تریلر فیلم فرعی مجموعه استار وارز، با نسخه بین‌المللی فیلم جنگ داخلی پخش شود. این زمان دقیقا همان زمانی است که کمپانی دیزنی سال گذشته اولین تریلر فیلم نیرو بر می‌خیزد را پخش کرد.

این‌طور که به نظر می‌رسد، کمپانی دیزنی برای تبلیغ این فیلم همان سیاست‌هایی را اتخاذ خواهد کرد که برای تبلیغ قسمت هفتم فیلم جنگ ستارگان پیش گرفته بود. آنها با موفقیت توانستند بدون اینکه کوچک‌ترین نکته‌ای از داستان را فاش کنند، به بهترین نحو طرفداران را برای نیرو بر می‌خیزد هایپ کنند.

مقالات مرتبط

هنوز اطلاعات چندانی از فیلم روگ یک در دسترس نیست. تنها چیزی که ‌می‌دانیم این است که داستان فیلم پیش از داستان فیلم A New Hope جریان دارد و داستان تعدادی از اعضای اتحاد ربل را تعریف می‌کند که می‌خواهند نقشه‌های ساخت دت‌استار را به دست آورند.

این فیلم که برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است، چندی پیش توانست در نظرسنجی که توسط وب‌سایت فاندانگو انجام شد، لقب موردانتظارترین فیلم سال ۲۰۱۶ را دریافت کند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده