نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

فصل دوم سریال Daredevil همزمان با اکران فیلم Batman v Superman آغاز خواهد شد

با استناد به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد فصل دوم سریال دردویل (Daredevil)، همزمان با اکران فیلم بسیار مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن:‌ طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) آغاز خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت کمیک‌بوک دات کام، امروز اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال تحسین شده دردویل، محصول مشترک کمپانی مارول و سرویس استریم نت‌فلیکس، از تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین) آغاز خواهد شد. اگر این تاریخ برای شما آشنا به نظر می‌رسد به این دلیل است که ۲۵ مارس دقیقا همان روزی است که فیلم بسیار مورد انتظار دی‌سی، کمپانی رقیب، یعنی بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت اکران خواهد شد.

با تمام این تفاسیر به نظر نمی‌رسد که این اقدام مارول و نت‌فلیکس تاثیری برروی فروش فیلم مورد انتظار بتمن علیه سوپرمن داشته باشد زیرا این دو محصول در دو رسانه مختلف عرضه می‌شوند و اگر کسی از طرفداران این دو مجموعه باشد، به راحتی می‌تواند برنامه‌اش را طوری تنظیم کند که هردوی آنها را ببیند.

این اولین باری نیست که مارول یکی از محصولات خود را همزمان با محصولی از دی‌سی پخش می‌کند. در ابتدا که قرار بود فیلم بتمن عیله سوپرمن در تاریخ ۶ می (۱۷ اردیبهشت)‌ اکران شود، مارول نیز اعلام کرد که فیلم مورد انتظار کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) را دقیقا در همان تاریخ اکران خواهد کرد. این مسئله باعث شد که دی‌سی اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن را جلو بیندازد.

کمپانی نت‌فلیکس هنوز به طور رسمی تاریخ پخش فصل دوم این سریال را اعلام نکرده است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا به نظر شما این اقدام مارول تاثیری بر فروش فیلم بتمن علیه سوپرمن خواهد داشت؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده