نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

جورج آر آر مارتین پس از اعلام تاخیر در انتشار کتابش از حمایت طرفداران شگفت زده شد!

چند روز پیش بود که جورج آر آر مارتین، نویسنده مجموعه کتاب‌های بازی تاج و تخت اعلام کرد که کتاب بادهای زمستان باز هم تاخیر خورده و پس از آغاز پخش فصل ششم سریال از شبکه اچ‌بی‌او منتشر می‌شود. حال مارتین در وب‌سایت رسمی خود، اعلام کرد که از حمایت طرفداران شگفت‌زده شده است.

در تاریخ ۲ ژانویه (۱۲ دی)، جورج آر آر مارتین پستی در وب‌سایت رسمی خودش منتشر کرد و اعلام کرد که کتاب بادهای زمستان که قرار بود قبل از آغاز پخش فصل ششم سریال Game of Thrones منتشر شود، باز هم تاخیر خورده و پس از آغاز پخش سریال، چاپ خواهد شد. این مسئله باعث می‌شود که برای اولین بار بینندگان سریال از خوانندگان کتاب جلو بیفتند.

با اینکه این خبر تقریبا تمام طرفداران این مجموعه را ناراحت کرد، اما این نویسنده ۶۷ ساله در پست جدیدی که در وب‌سایت خود منتشر کرده، اعلام کرد که از حمایت طرفداران شگفت‌زده شده است:

حمایت و آرزوهای خوبی که من از طرف طرفداران در پی انتشار خبر تاخیر در چاپ کتاب بادهای زمستان دریافت کردم، مثال زدنی بود. من از تک تک شما تشکر می‌کنم.

مقالات مرتبط

در زمان نوشتن این خبر، پست تاخیر چاپ کتاب بادهای زمستان، دارای ۱۰۰۸ دیدگاه است. مارتین در ادامه گفت که به قدری تعداد نظرهای این خبر زیاد بوده، که وی نتوانسته تمام آنها را بخواند، اما تعدادی از آنها را مشاهده کرده و از تمام طرفداران به خاطر نظرات مهربانانه‌شان سپاسگزار است:

من نمی‌توانم به شما بگویم که چقدر از حمایت‌ها و پیغام‌های محبت‌آمیز شما قدردانی می‌کنم.

پس از اتمام کار نوشتن کتاب بادهای زمستان، مارتین آغاز به کار برروی کتاب رویایی از بهار، قسمت هفتم مجموعه Game of Thrones خواهد کرد.

نظر شما در اینباره چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده