نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

مدت زمان پخش احتمالی فیلم Deadpool مشخص شد

چند روز پیش با استناد به وب‌سایت رسمی اسپانیایی کمپانی فاکس قرن بیستم، مدت زمان احتمالی پخش فیلم ددپول (Deadpool) مشخص شد. اگر این اطلاعات صحیح باشد، با فیلم بسیار کوتاه‌تری نسبت به دیگر فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کمیک طرف هستیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چند روز پیش، وب‌سایت کمیک‌بوک دات کام، در وب‌سایت رسمی اسپانیایی کمپانی فاکس قرن بیستم، نکته‌ای را مشاهده کرد که به احتمال زیاد مدت زمان فیلم ددپول را مشخص می‌کرد.

در صفحه رسمی فیلم در وب‌سایت اسپانیایی کمپانی فاکس، مدت زمان ۱۰۶ دقیقه قابل مشاهده است. این مقدار برابر است با یک ساعت و ۴۶ دقیقه که نسبت به دیگر فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کمیک، بسیار کمتر است. به طور میانگین، فیلم‌های ابرقهرمانی مدت زمانی حول و حوش ۲ ساعت و نیم دارند. فیلم موردانتظار بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) مدت زمانی معادل با ۱۵۱ دقیقه خواهد داشت.

با این حال، اگر کمی دقت کنیم، متوجه می‌شویم که مدت زمان فیلم ددپول چندان هم کم نیست. این فیلم، در سبک اکشن - کمدی است که تمرکز خود را فقط برروی یک کاراکتر اصلی گذاشته است. فیلم‌‌هایی مانند بتمن علیه سوپرمن  و انتقام‌جویان (The Avengers) دارای چندین و چند کاراکتر اصلی هستند و به همین دلیل برای تعریف داستان هرکدام، سازندگان نیاز به زمان بیشتری دارند. 

فیلم سینمایی ددپول، اولین فیلم سینمایی با اقتباس از کتاب‌های کمیک در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. ۲۰۱۶ سال بسیار پرباری برای شیفتگان فیلم‌های ساخته شده بر اساس کتاب‌های کمیک خواهد بود. فیلم‌هایی نظیر بتمن علیه سوپرمن، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، افراد ایکس:‌ آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، جوخه انتحاری (Suicide Squad)، گامبیت (Gambit) و دکتر استرنج (Doctor Strange) از دیگر فیلم‌هایی هستند که در سال ۲۰۱۶ با اقتباس از کتاب‌های کمیک پخش خواهند شد.

چند روز پیش وب‌سایت فاندانگو نظرسنجی درباره موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ از کاربرانش سوال کرده بود که دیدن نتایج آن نظرسنجی برای طرفداران سینما خالی از لطف نیست. پیش‌تر نیز کمپانی فاکس قرن بیستم از پوستر آیمکس فیلم رونمایی کرده بود.

فیلم ددپول برای اکران در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ (۲۳ بهمن ۱۳۹۴) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده