// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰

آکوما تنها شخصیت دنیای Street Fighter است که به Tekken 7 می‌آید

چندی پیش بود که کمپانی نامکو اعلام کرد شخصیت آکوما از دنیای Street Fighter به Tekken 7 می‌آید و نقشی اصلی را در داستان بازی ایفا می‌کند. اما سازندگان بازی اطمینان دادند این تنها شخصیت مهمان در Tekken 7 خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مایکل مورای، طراح ارشد بازی طی مصاحبه‌ای با پلی‌استیشن لایف‌استایل گفت آکوما به نظر تنها شخصیت مهمان در بازی تیکن ۷ خواهد بود. وی دلیل این تصمیم را حفظ تعادل و تنظیمات دنیای تیکن دانست که اگر بیش از این شخصیت مهمان وارد کنیم، دچار اختلال خواهد شد:

هر چه خط مشی ما بیشتر می‌شود و به جلو می‌رود، متوجه می‌شویم که در حال حاظر فقط باید برای آکوما برنامه‌ریزی کنیم. من و کاتسوهیرا هارادا (تهیه‌کننده‌ بازی)، همیشه با آوردن شخصیت‌های مهمان مخالف بودیم چون حس می‌کردیم این کار دنیای تیکن را به خطر می‌اندازد. اما شخصیت آکوما کاملا با بازی ما سازگار است. ما می‌خواهیم او را وارد خط داستانی بازی کنیم. این کار ما گول زدن قشنگ مخاطبان نیست. بازخورد مخاطبان کاملا مثبت بوده است.

با این که سازندگان بازی در صحبت‌هایشان آکوما را تنها شخصیت مهمان بازی عنوان کردند، اما در ادامه مصاحبه احتمال پذیرایی از شخصیت‌های مهمان دیگر در صورتی که شرایطشان مانند آکوما باشد را تایید کردند.

آکوما قرار است در قالب یک آپدیت نسخه آرکید Tekken 7 تحت نام Fated Retribution به بازی اضافه شود. هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بروزرسانی اعلام نشده اما این بروزرسانی نه تنها شامل شخصیت مهمان، بلکه ارتقا گرافیکی و محتوایی خواهد بود. The Fated Retribution فعلا قرار است برای نسخه‌ی آرکید بازی تیکن ۷ در ژاپن منتشر شود. با این حال، نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی که قرار است فقط در ژاپن منتشر شود، شامل این بروزرسانی از ابتدا خواهد بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده