// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

سیلوستر استالونه رسما از بازی در نقش رمبو بازنشست شد

سری فیلم‌های اکشن رمبو با بازی سیلوستر استالونه، همواره یکی از خاطرات هواداران این ژانر پرمخاطب است. با این حال ظاهرا باید برای همیشه از رمبوی استالونه خداحافظی کنیم. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سیلوستر استالونه پس از سی و چهار سال که اولین قسمت از سری فیلم‌های رمبو را بازی کرد، حالا هدبند معروف خود را در میاورد و برای همیشه با این نقش خداحافظی می‌کند. این بازیگر ۶۹ ساله در باره تصمیم خود می‌گوید:

قلبم می‌خواهد (که به بازی ادامه دهم)، ولی جسمم می‌گوید «در خانه بمان!». این مانند این است که مبارزی باز بخواهد به میدان برگردد اما شکست سختی می‌خورد. این (نقش) را برای دیگران ترک باید کرد.

اگر پیگیر سیلوستر استالونه بوده باشید، او قصد داشت تا یک فیلم دیگر با محوریت شخصیت رمبو به نام آخرین خون را بازی کند، اما حالا وی تصمیمش را عوض کرده است:

چیزی باقی نمانده. آن‌ها از من خواستند تا یک رمبوی دیگر را هم انجام دهم، اما من گفتم «اگر نتوانم کاری بهتر از قبل را برای آخرین بار ارائه دهم، چه دلیلی باید برای انجامش داشته باشم؟»

با این حساب، دیگر خبری از فیلم آخرین خون نخواهد بود و فکر هم نکنیم کمپانی صاحب امتیاز این مجموعه بخواهد این فیلم را بدون سیلوستر استالونه بسازد. با این حال، افسانه‌ی رمبو فراموش نخواهد شد و شبکه‌ی فاکس در حال ساخت سریال تلویزیونی رمبو با محوریت پسر رمبو است. لازم به ذکر است که استالونه هیچ‌گونه دخالتی در این پروژه ندارد.

جدیدترین فیلمی که استالونه در آن ایفای نقش کرد، کرید نام دارد که وی در آن باز در قالب نقش راکی بالبوا قرار گرفت. او همچنین در پروژه‌ی ساخت سریال تلویزیونی Expendables شبکه‌ی فاکس هم دخیل است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا استالونه ۶۹ ساله تصمیم درستی گرفت تا دیگر در نقش رمبو قرار نگیرد یا شما هم مثل من از کنسل شدن فیلم آخرین خون، مقداری ناراحت شدید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده