نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

احتمال حضور کریستوف والتز در قسمت های بعدی جیمز باند در صورت حضور دنیل کریگ

بر اساس شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد کریستوف والتز، هنرپیشه نقش منفی فیلم شبح (Spectre)‌ در جدیدترین فیلم مجموعه جیمز باند، برای بازی در دو فیلم دیگر از این مجموعه قرارداد امضا کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با اکران فیلم شبح، دنیل کریگ چهارمین نقش‌آفرینی خود را در نقش جیمز باند در این مجموعه انجام داد. پس از این فیلم بود که شایعات بسیاری مطرح شد که این فیلم، آخرین نقش‌آفرینی این هنرپیشه انگلیسی در نقش این جاسوس معروف خواهد بود. امروز وب‌سایت میرر، اعلام کرد که منابع نزدیک به کریستوف والتز (هنرپیشه‌ای که در فیلم Spectre ایفای نقش منفی فیلم را بر عهده داشت)، برای بازی در دو فیلم دیگر از این مجموعه قرارداد امضا کرده است. تنها شرط وی برای ایفای نقش در دو فیلم بعدی، حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند است.

پیش از اکران فیلم، دنیل کریگ در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که کار ساخت فیلم بسیار سخت بوده و وی ترجیح می‌دهد رگ دستانش را بزند تا در فیلم دیگری از این مجموعه بازی کند. با این‌حال چندی پس از این مصاحبه جنجالی، هنگامی که از وی سوال شد که آیا باز هم در نقش این جاسوس معروف بریتانیایی ایفای نقش خواهد کرد، وی در پاسخ گفت:

ممکن است که من در یک فیلم دیگر از این مجموعه بازی کنم، اما هنوز نمی‌دانم.

در مصاحبه دیگری نیز، کریگ اعلام کرده بود که اصلا برایش مهم نیست چه هنرپیشه‌ای تبدیل به جیمز باند بعدی شود. درست چند روز مانده به اکران فیلم نیز، سم مندز (کارگردان فیلم) به همراه کریگ، مصاحبه مفصلی را با مجله معروف امپایر انجام داده بودند که ما در زومجی نیز این مصاحبه را قرار دادیم. اگر از طرفداران این مجموعه هستید، خواندن این مصاحبه جذاب را از دست ندهید.

فیلم اسپکتر در تاریخ ۶ نوامبر سال ۲۰۱۵ (۱۵ آبان) اکران شد و با اینکه نتوانست به موفقیت سقوط آسمان (Skyfall)، قسمت قبلی این مجموعه، برسد، اما توانست نظر مثبت طرفداران جیمز باند را جلب کند. تا تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۳ دی)، این فیلم توانسته به فروشی معادل با ۸۶۴.۸ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده