نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

کارگردان Final Fantasy 7 Remake: در سال ۲۰۱۶ منتظر عرضه بازی نباشید!

کارگردان نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 اخیرا مصاحبه‌ای با سایت فامیتسو انجام داده که اطلاعات جدیدی از این بازی را ارائه می‌دهد. بر این اساس بازی به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۶ عرضه نخواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

یوشینوری کیتاسه، سازنده نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7، طی مصاحبه با مجله فامیتسو سال ۲۰۱۶ را سال آماده‌سازی این اثر نامیده است. با استناد به این حرف، به‌نظر می‌رسد که بازی هنوز نیازمند زمان زیادی برای کامل شدن و رسیدن به مرحله عرضه است. متن کامل صحبت‌های کارگردان بازی به شرح زیر است:

سال ۲۰۱۶ برای بازی Final Fantasy VII Remake سال آماده‌سازی خواهد بود. در این سال ما قصد داریم تا بازی را به طور کامل برای عرضه روی پلی‌استیشن 4 آماده کنیم و سعی خواهیم کرد تا از تمامی توانایی‌های سخت‌افزاری این کنسول استفاده کنیم. به همین دلیل بازی به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که نسخه بازسازی شده فاینال‌فانتزی ۷ در چند قسمت و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد که هنوز هیچ یک از آن‌ها تاریخ عرضه مشخصی ندارند. با استناد به صحبت‌های کارگردان بازی، برای تجربه این اثر باید حداقل تا سال ۲۰۱۷ منتظر ماند. این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 ساخته می‌شود و چندی پیش هم سازندگان اعلام کردند که این نسخه بر خلاف نسخه اصلی، کاملا صداگذاری خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده