نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷

گیگابایت از مادربورد جدید X170-Extreme ECC رونمایی کرد

گیگابایت پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، یک مادربرد جدید با طرحی نوین بر پایه سوکت LGA1151 به خط تولید خود اضافه کرد. این مادربرد که X170-Extreme ECC نام دارد توسط گیگابایت و مخصوص پردازنده‌های سروری Xeon و نسل جدید رم های DDR4 ECC ساخته شده است .

از ویژگی‌های این محصول جدید می توان به پشتیبانی آن از سه درگاه PCI-Express اشاره نمود که به کاربران امکان استفاده از دو کارت گرافیک انویدیابه صورت SLI و سه کارت گرافیک اِی‌اِم‌دی به صورت کراس‌فایر را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این مادربرد جدید، قرار گرفتن کارت صدای حرفه ای Creative Sound Core3D بر روی آن است که در کنار تکنولوژی OP-AMP نوید یک صدای خوب و شفاف را به مصرف کنندگان این محصول می‌دهد.درگاه‌های ذخیره سازی آن نیز شامل سه درگاه Sata Express به همراه 8 درگاه Sata 6Gb/s و دو سوکت M.2 با سرعت 32Gb/s می‌شود که کاربران می‌تواننداز تمامی این درگاه‌ها به صورت هم زمان استفاده کنند.
مادربورد جدید گیگابایت
مدار تغذیه ۱۱ فاز پردازشگر نیز توانایی تامین برق مصرفی تمامی پردازنده های نسل جدید LGA1151 به صورت مداوم و طولانی مدت را دارا است.در قسمت پنل پشتی این ماربرد دو درگاه USB DAC-UP می‌شود که این درگاه ها یک جریان برق بدون نویز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند ابزار آلات صوتی خود همانند کارت صدا و اسپیکرهای USB  را به آن متصل کنند ، یک خروجی Display Port و HDMI هم برای دریافت تصویر IGP تعبیه شده است که این خروجی‌های تصویر قادر هستند تا تصویری به ابعاد 4K در اختیاری افرادی که فاقد کارت گرافیک PCI-Expressهستند قراردهند. مهم ترین تکنولوژی مورد استفاده در مادربرد Z170 گیگابایت نیز در این محصول رعایت شده است ، قرار گیری USB Type-C و Type-A با استفاده از چیپست Intel Extreme 3.1 به کاربران این امکان را می‌دهد تا سرعت تبادل اطلاعات خود را حداکثر به 16Gb/s برسانند.خروجی 7.1 کاناله صدا نیز به همراه خروجی Optical و دو درگاه LAN Killer E2400 نیز در پنل پشتی قرار دارند.

منبع؛ شرکت آواژنگ


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده