نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نویسنده سابق سری Halo، در حال نوشتن داستان بازی انحصاری ReCore است

بازی ReCore یکی از آثار انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که توسط کِیجی اینافونه، خالق بازی Mega Man، در حال ساخت است. حال نیویورک تایمز اعلام کرده که نویسنده پیشین استودیو بانجی و سری Halo در حال نوشتن داستان این بازی است. با زومجی همراه باشید.

جوزف استاتِن، نویسنده و یکی از بازیسازان استودیو بانجی بود که علاوه بر نویسندگی، وظیفه ساخت میان پرده‌های سری هِیلو را نیز بر عهده داشت. با این حال عمده شهرت وی به دلیل نگارش داستان سری Halo باشد که حتی داستان Halo 3: ODST را به تنهایی نوشته است. به‌علاوه وی در استودیو بانجی به عنوان یکی از نویسندگان و همچنین طراح هنری بازی Destiny نیز فعالیت کرده است. البته استاتِن پس از جدا شدن از بانجی در سال ۲۰۱۳، در حال کار بر روی یک پروژه مخفی در استودیو‌های بازی‌سازی مایکروسافت بود که فعلا اطلاعاتی از آن درز نکرده است. با این حال این نویسنده اخیرا مطلبی راجع به شخصیت اصلی بازی ReCore منتشر کرده که نشان می‌دهد وی نویسنده اصلی داستان این بازی خواهد بود. متن منتشر شده استاتِن به شرح زیر است:

متاسفانه رسمی دردنیای بازی‌های ویدیویی وجود دارد که بر اساس آن شخصیت‌ها و قهرمانان اصلی بازی‌ها، به نوعی در انحصار مردان هستند. ولی شخصیت جوئِل در بازی ReCore قصد دارد تا با شکستن این انحصار، خود را در میان شخصیت‌های مرد موجود در بازی‌ها مطرح کند. امیدواریم که این بازی بتواند در بین آثار موجود در بازار به یک اثر منحصر به فرد تبدیل شود.

بازی ReCore توسط استودیو‌های کامسِپت و آرماتور و به سرپرستی کِیجی اینافونه در دست ساخت است و برای عرضه در بهار ۲۰۱۶ و به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است.

نظرات خود را در مورد صحبت‌های نویسنده بازی در مورد تفاوت شخصیت‌های اصلی زن و مرد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده