نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

برگزاری نمایشگاه رایگان فیلم Warcraft در یک مرکز خرید

سال ۲۰۱۶ بالاخره زمانی است که فیلم وارکرافت اکران خواهد شد. به همین منظور و برای تبلیغ فیلم، لجندری پیکچرز، اقدام به برگزاری یک نمایشگاه عظیم رایگان در یک مرکز خرید کرده است. با زومجی و تماشای عکس‌هایی از این نمایشگاه همراه باشید.

چند ماه دیگر طرفداران بسیار زیاد دنیای وارکرافت،‌ می‌توانند فیلم سینمایی این بازی محبوب را برروی پرده نقره‌ای تماشا کنند. به دلیل نزدیک شدن به زمان اکران فیلم، لجندری پیکچرز،‌ یک نمایشگاه رایگان در مرکز خرید جوی‌سیتی در شهر چنگ‌دو کشور چین برای این فیلم برگزار کرده است. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان شانس این را به دست می‌آورند که مجسمه‌های فوق‌العاده شبیه به واقعیت شخصیت‌های فیلم را از نزدیک مشاهده کنند. همچنین در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ تا از اسلحه‌ها و لباس‌هایی که در فیلم به کار رفته است، موجود است. اما شاید جالب‌ترین مورد قرار گرفته در این نمایشگاه، چکش فوق‌العاده بزرگی است که در محل ورودی این مرکز خرید قرار گرفته است. در ادامه شما را به تماشای دیدن عکس‌هایی از این نمایشگاه رایگان دعوت می‌کنیم:

نمایشگاه فیلم وارکرفت در مرکز خریدی در چین

نمایشگاه فیلم وارکرفت در مرکز خریدی در چین نمایشگاه فیلم وارکرفت در مرکز خریدی در چین نمایشگاه فیلم وارکرفت در مرکز خریدی در چین نمایشگاه فیلم وارکرفت در مرکز خریدی در چین

فیلم وارکرافت برای اکران در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۶‌ (۶ خرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. در راستای اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش بود که اولین تریلر رسمی آن منتشر شد که می‌توانید نسخه کامل آن را در زومجی مشاهده کنید.

نظر شما درباره این نمایشگاه رایگان چیست؟

منبع: Gizmodo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده