نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نقشه های بخش چند نفره بازی Uncharted 4 بزرگتر از قبل خواهند بود

کمپانی ناتی‌داگ هم اکنون سخت مشغول کار بر روی بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End است. طبق آخرین اخبار منتشر شده از این انحصاری محبوب پلی استیشن، گویا سازندگان حسابی روی بخش چند نفره‌ی بازی کار کرده‌اند و در نسخه‌ی جدید شاهد نقشه‌های بزرگتری خواهیم بود.

به تازگی وارد سال ۲۰۱۶ شدیم و بازی‌های مورد انتظاری در این سال چشمان منتظر گیمر‌ها را به دنبال خود می‌بینند. بدون شک یکی از برترین آنها Uncharted 4: A Thief’s End ساخته‌ی استودیو ناتی داگ است که توسط تیم زومجی و شما کاربران عزیز هم به عنوان مورد انتظارترین بازی سال انتخاب شد و قرار است حسن ختامی برای ماجراجویی‌های نیتن دریک و شاید هم پایانی بر سری بازی‌های آنچارتد باشد.

تاخیر خوردن مجدد این بازی از ۲۷ اسفند ۹۵ به ۷ اردیبهشت سال بعد، نشان دهنده‌ی ریز شدن زیاد ناتی داگ بر بخش‌های مختلف بازی برای خلق یک شاهکار همه فن حریف است. به تازگی رابرت کاگبِرن، طراح ارشد این بازی، در پستی که همین چند روز پیش در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده گفته بود:

دیروز سه تا از بزرگترین نقشه‌های بازی را بازی کردم. افراد دفتر هم که بازی را هم تست کردند همه گفتند خیلی فوق‌العاده است.

این موضوع که بعضی نقشه‌ها از بقیه بزرگتر خواهند بود خبر بسیار خوبی است، زیرا این موضوع نشان می‌دهد که تنوع در انتخاب به گیمر‌ها داده شده است. در واقع وقتی که تمام نقشه‌ها تقریبا یک اندازه هستند بازی پس از مدتی کمی خسته کننده می‌شود.

Uncharted 4 (1)

کاگبرن همچنین در پست جدیدتری اعلام کرده است که به زودی اخبار بیشتری از بخش چند نفره‌ی A Thief’s End منتشر می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که ناتی‌داگ برای بخش چند نفره Uncharted 4 ایده های فوق العاده ای دارد و اینکه نسخه نهایی بخش چندنفره دارای محتویات بیشتری خواهد بود. اگر نسخه‌ی بتای بازی را کنار بگذاریم، تمرکز اصلی بازاریابی بازی بر روی بخش داستانی و تک نفره معطوف شده، اما بخش چند نفره هم که از قسمت دوم به بازی اضافه شد پیوسته رشد خود را داشته و به محبوبیتش اضافه شده است.

طبق شنیده‌ها بیشتر تاخیر بازی به همین بخش داستانی مربوط می‌شود و سازندگان تلاش می‌کنند تا نسخه‌ی نهایی بتواند تا مدت‌ها طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد. باید تا ۷ اردیبهشت (البته اگر دوباره بازی تاخیر نخورد!) صبر کرد و دید که این دوبار تاخیر و تلاش سازندگان برای ارائه‌ی یک بازی بی نقص به چه نتیجه‌ای می‌انجامد.

منبع: AttackOfTheFanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده