نویسنده: wood patch
// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: نحوه‌ی رام کردن گرگ‌ها در بازی Far Cry: Primal

وب‌سایت پی‌سی گیمر، به‌تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی Far Cry: Primal منتشر کرده است که در آن نحوه‌ی رام کردن گرگ‌های وحشی و استفاده از آن‌ها به عنوان سلاحی قدرتمند، به‌خوبی نمایش داده شده است. با زومجی همراه باشید.

در جهان Far Cry: Primal، حیوانات از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند؛ برخلاف قسمت‌های پیشین سری که بیش‌تر طعمه‌هایی برای تامین منابع بودند، این‌بار برای شما نقش چند جفت چشم اضافی را دارند و در صورت نیاز، برای مقابله با دشمنان و از پای درآوردن آن‌ها اسلحه‌هایی مرگ‌بار هستند. گرگ‌ها، گربه‌سانان بزرگ و پرندگان شکاری، در صورت رام شدن، یاران بسیار خوبی در طول ماجراجویی شما به شمار می‌روند. تریلر جدید گیم‌پلی بازی، علاوه‌بر به تصویر کشیدن توانایی‌های گرگ‌‌های وحشی، نحوه تسلط یافتن بر آن‌ها را نیز به خوبی نمایش می‌دهد.

اگرچه Far Cry: Primal می‌توانست نقش طبیعت در مفهوم بقا را پررنگ‌تر جلوه دهد، اما استودیوی یوبی‌سافت مونترئال، تصمیم گرفت که گیم‌پلی بازی را بر اساس المان‌های کلی سری بنا کند. مکانیک‌هایی که سازندگان در بازی برای رام کردن حیوانات به کار بسته‌اند، پیش از این نیز در یکی از مراحل Far Cry 4 دیده شده بود؛ با این حال قابلیت‌های جدیدی نیز همچون توان‌بخشی مجدد حیوانات آسیب‌دیده و امکان اهلی کردن آن‌ها به Primal افزوده شده است. 

از دیگر موجودات کاربردی بازی می‌توان از جغدها یاد کرد؛ این پرندگان بزرگ علاوه بر فراهم کردن دید عمودی گسترده برای مشاهده دشمنان، امکان طرح‌ریزی برای حمله و موقعیت‌یابی دقیق آن‌ها را نیز به‌مراتب آسان‌تر کرده‌اند.

Far Cry: Primal که بازیکنان را به دوران آغازین بشریت و زندگی در غارها می‌برد، فاقد بخش چندنفره است و در این طبیعت بکر و بی‌کران، تنها نقاط اتکای شما مهارت‌های اولیه، غرایز بقا و یاران باوفای جنگل خواهد بود. تاکار، شخصیت اصلی بازی، برای تامین نیازهای آخرین اعضای قبیله خود و محافظت از آن‌ها در برابر دشمنان، باید با چالش‌های فراوانی روبه‌رو شود و در این بین، اتحاد با سایر قبایل از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

Far Cry: Primal در تاریخ ۴ اسفند ۹۴ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۴ هم برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده