// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

رزولوشن نسخه ایکس‌باکس وان Dying Light: The Following بهبود نخواهد یافت

ظاهرا استودیوی لهستانی تک‌لند، توسعه‌دهنده بازی Dying Light برنامه‌ای برای بهبود رزولوشن بسته‌الحاقی The Following روی ایکس‌باکس وان ندارد. این استودیو وعده بهبود بازی را در نسخه Enhanced داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

The Following، بسته‌الحاقی بزرگ Dying Light که قرار است در ماه فوریه عرضه شود فرصت خوبی برای تک‌لند، توسعه‌دهنده  این بازی است که نسخه‌ای بهبود یافته از بازی را با نام Enhanced به همراه تمامی محتوای قابل دانلود Dying Light منتشر کند. اما ظاهرا بهبود بازی آنطور که انتظار می‌رفت، نخواهد بود.

به عنوان مثال، نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی مانند گذشته برروی رزولوشن ۱۵۳۶ در ۱۰۸۰ اجرا می‌شود که در حقیقت فول اچ‌دی محسوب نمی‌شود. ظاهرا این استودیو نیز هیچگونه برنامه‌ای جهت فدا کردن نرخ فریم برای افزایش رزولوشن -حداقل اکنون- ندارد.

در این رابطه نماینده توسعه‌دهندگان به وب‌سایت گیمینگ‌بولت گفت:

هنوز ۱۵۳۶ در ۱۰۸۰ است. ما اعتقاد داریم اجرای روان‌تر نرخ فریم مهم‌تر از رزولوشن کامل است.

این موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانیم نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Dying Light اکنون برروی رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، یعنی فول‌ اچ‌دی اجرا می‌شود. احتمالا فرای از بازی،  مسئله‌ اصلی کنسولی است که Dying Light برروی آن اجرا می‌شود.

اما در مورد دایرکت‌ایکس ۱۲ چطور؟ آیا این اِی‌پی‌آی جدید منجر به مشاهده‌ای بهتر روی ایکس‌باکس وان می‌شود؟ ظاهرا نه! تنها به این دلیل که تک‌لند هنوز در حال بررسی پلتفرم‌ بوده و به نظر نمی‌رسد که اکنون برای پیاده‌سازی روی یک بازیِ منتشر شده آماده باشد:

ما مدتی است که در حال بررسی تکنولوژی دایرکت‌ایکس ۱۲ ‌هستیم. در حال حاضر، ما هیچ برنامه‌ریزی فوری برای عرضه دایرکت‌ایکس ۱۲، قبل از اتمام کار روی Dying Light: The Following نداریم. پس‌ از آن، ما به سرعت برای بررسی و دیدن کارهایی که می‌توانیم [با دایرکت‌ایکس ۱۲ کنیم] بر خواهیم گشت.

Dying Light: The Following در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) برای رایانه‌های شخصی،‌ ایکس‌باکس‌ وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده