نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

دسترسی به بتای The Division در ۴۴ کشور قطع شد

در حالی که نسخه‌ی آزمایشی بازی The Division با استقبال بسیار خوبی همراه شده، یوبی‌سافت در بیانیه‌ای اعلام کرده که به دلیل پایان یافتن ظرفیت کاربران  پلی استیشن 4، دسترسی به این نسخه برای کاربران ۴۴ کشور امکان پذیر نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد بتای دو روزه‌ی The Division حسابی مورد استقبال گیمرها قرار گرفته و با وجود محدود بودن دسترسی آن برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند یا کد بتا را در اختیار داشته‌اند، تعداد بسیار زیادی توانستند آن را امتحان کنند. با وجود اینکه این خبر خوبی هم برای سازندگان و هم طرفداران بازی است، اما کسانی که هنوز موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی نشده‌اند شاید چندان راضی نباشند.

یوبی‌سافت در بیانیه‌ای اعلام کرده ظرفیت بازیکنان برای نسخه‌ی بتا روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 به اتمام رسیده و دسترسی به آن دیگر برای کاربران این کنسول در ۴۴ کشور امکان‌پذیر نیست. بیانیه‌ی یوبی‌سافت به شرح زیر است:

ما  در حال مشاهده‌ی استقبال بی‌نظیر کاربران از نسخه‌ی آزمایشی The Division هستیم و می‌خواهیم از صمیم قلب از کسانی که با علاقه این بازی را تجربه کردند تشکر کنیم. ظرفیت بازیکنان برای تست و امتحان کردن نسخه‌ی آزمایشی بازی و ارزیابی عملکرد سرورهای آنلاین بازی به اتمام رسیده و ما در حال آماده شدن برای عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی در ۸ مارس (۱۸ اسفند) هستیم. بنابراین، در حال حاضر در حال بستن دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی بازی از طریق سیستم پیش‌خرید فروشگاه پلی‌استیشن هستیم.

کاربران آمریکای شمالی همچنان می‌توانند با خیال راحت نسخه‌ی آزمایشی را دریافت کنند، اما در این لیست نام اکثر کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا دیده می‌شود. لیست کامل کشورهای مورد نظر را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.  بنابراین اگر در یکی از کشورهای یادشده زندگی می‌کنید یا حساب پلی‌استیشن شما روی یکی از این کشورها تنظیم شده است، دیگر امکان دریافت نسخه‌ی آزمایشی را نخواهید داشت. با این حال اگر می‌خواهید در این یک روز باقیمانده شانس خود را امتحان کنید، با این ترفند می‌توانید بدون پیش‌خرید کردن بازی، بتا را امتحان کنید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده