نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

سگا بازی‌های Virtua Fighter 5 و Vanquish را برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌کند

کمپانی ژاپنی سگا قصد دارد تا تعدادی از آثار به‌یاد‌ماندنی خود را که پیش از این برای پی سی عرضه نشده بودند، به زودی برای این پلتفرم نیز منتشر کند. در این بین حضور بازی‌هایی مثل Virtua Fighter 5 و Vanquish بسیار جذاب است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سگا در طی سالیان اخیر و پس از عدم موفقیت بازی‌های جدید سری سونیک، که مهم‌ترین IP این شرکت است، قصد دارد تا با عرضه بازی‌های خود بر روی پلتفرم‌هایی مثل موبایل و پی‌سی کمی دامنه طرفداران خود را نسبت به قبل گسترش دهد تا شاید بتواند کمی از محبوبیت گذشته خود را از این طریق بازیابی کند.

یکی از منابع خبری داخلی سگا به نام تریستین اولیور که مدیر سایت TSSZ هم هست، اعلام کرده که کمپانی سگا به زودی پنج اثر به‌یاد‌ماندی کنسولی خود را برای پلتفرم پی‌سی عرضه خواهد کرد که در ادامه می‌توانید لیست این بازی‌ها را مشاهده کنید:

  • Vanquish
  • Resonance of Fate
  • Hatsune Miku: Project Diva franchise
  • Virtua Fighter 5
  • Valkyria: Azure Revolution

همان‌طور که در لیست هم مشاهده کردید، این بازی‌ها شامل آثار بسیار خاطره‌انگیز و البته موفقی هستند. برای مثال Vanquish یکی از جذاب‌ترین شوتر‌های عرضه شده برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 بود. Resonance of Fate اثری به‌یادماندنی برای طرفداران نقش‌آفرینی‌های ژاپنی است که از قضا پلتفرم پی‌سی با کمبود شدید بازی‌های این سبک مواجه است. Virtua Fighter 5 هم که نیازی به معرفی ندارد و مشهور‌ترین اثر مبارزه‌ای کمپانی سگا است که به‌زودی دارندگان پی‌سی هم قادر خواهند بود تمامی این آثار را تجربه کنند.

البته خود کمپانی سگا فعلا عرضه این بازی‌ها را به شکل رسمی تایید نکرده است.

نظر شما در مورد عرضه این بازی‌ها برای رایانه‌های شخصی چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده