// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

شایعه: Left 4 Dead 2 به‌زودی برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود

برخی از شواهدِ فاش شده، نشان می‌دهد که احتمالا مایکروسافت بزودی بازی Left 4 Dead 2 را به قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان الحاق خواهد کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بعد از شایعه انتشار Call of Duty: Black Ops روی ایکس‌باکس وان، اکنون یکی از کاربران توئیتر با نام ShackNews.A گزارش کرده است که با مراجعه به وب‌سایت ایکس‌باکس و دانلود Left 4 Dead 2، توانسته این بازی را در کنسول ایکس‌باکس وان خود اجرا کند.

این کاربر همچنین برای اثبات حرف خود ویدیویی از مراحل اجرای بازی را در یوتیوب آپلود کرده است. با این حال، مایکروسافت اکنون با حل این مشکل، اجازه انجام بازی Left 4 Dead 2 را به کاربران جدید -تا زمان اعلام رسمی- نمی‌دهد.

اکنون ممکن است که چند روز یا شاید هم چند هفته تا اعلام رسمی اِلحاق Left 4 Dead 2 به قابلیت Backwards Compatibility فاصله داشته باشیم. مایکروسافت از همین حالا نوید پشتیبانی از بازی‌های بیشتر را داده است. بازی Left 4 Dead 2 اولین بار در نوامبر ۲۰۰۹ (آبان ماه) برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس 360 منتشر شد. این بازی بعدها نیز به واسطه استیم برای دارندگان مک و لینوکس عرضه شده بود.

بعد از رونمایی مایکروسافت از قابلیت Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان در جریان 2015 E3، این شرکت به مرور در حال اعلام لیست بازی‌های جدید برای این قابلیت است. مایکروسافت اخیرا نیز لیست ۱۰ تایی از بازی‌ها  از جمله The Witcher 2 را برای Backward Compatibility منتشر کرده بود.

بازی‌‌های بسیاری روی کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شده‌اند که بازیکنان علاقمند به تجربه‌ی آنها روی کنسول جدید خود هستند. بعضی از این بازی‌ها مانند Red Dead Redemption از شرکت راک‌استار و بازی‌های Call of Duty اکنون در صدر لیست درخواست‌های کاربران قرار گرفته‌اند. قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل یکی از بزرگترین ویژگی‌های کنسول جدید شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود.

در پایان شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط این کاربر را تماشا و دانلود کنید:

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده