نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

با انتشار بروزرسانی جدید، بازی Dota 2 میزبان زمستانی مهیج می‌شود

دیروز به صورت رسمی کتاب مسابقات Major زمستانی شانگهای همراه با یک بروزرسانی بزرگ منتشر شد تا بازی Dota 2 حال و هوایی زمستانی را تجربه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بروزرسانی با زومجی همراه باشید.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار کتاب مخصوص تورنمنت شانگهای که طرفداران بازی Dota بی صبرانه منتظر آن بودند، منتشر شد. این  بروزرسانی کاملا حال و هوای نقشه و بازی را مانند زمستان سرد و زیبا کرده است؛ اما با توجه به تغییرات جالب کتاب امسال مسلما برای طرفداران این بازی بیشتر گرما و هیجان خواهد داشت. اضافه شدن سیستم جدید افزایش سطح دیگر امکان خرید سطح اضافه برای کتاب را غیر ممکن می‌کند، چندین جعبه جدید، یک حالت برفی برای نقشه بازی و امکانات بسیار زیاد دیگری که با تهیه این کتاب در دسترس شما قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر ما توضیحات بروزرسانی را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید در عکس‌های زیر آن‌ها را مشاهده کنید.

این بروزرسانی حجمی معادل ۴۷۰ مگابایت داشت و جز معرفی این کتاب تعدادی از باگ‌های بازی را نیز بر طرف کرد. تورنمنت شانگهای قرار است در تاریخ۲  تا ۶ مارس (۱۲ تا ۱۶ اسفند) با مجموع سه میلیون دلار جایزه برگزار شود. این مسابقات با حضور۱۶ تیم از سرتاسر جهان به عنوان یکی از ۴ فصل اصلی سری تورنمنت‌های Major و The International محسوب می‌شود که فصل اول آن در کشور آلمان و قهرمانی تیم OG به پایان رسید.

نظر شما در مورد کتاب فصل جدید مسابقات چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید آن هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Dota 2.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده