// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: مقایسه ویدیویی نسخه پی سی و ایکس‌باکس وان Rise of the Tomb Raider

به مناسبت انتشار رسمی بازی Rise of the Tomb Raider برای رایانه‌های شخصی، امروز جزئیات بیشتری در رابطه با ویژگی‌های فنی نسخه‌ پی‌سی بازی توسط سازنده بازی به اشتراک گذاشته شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده توسط سازندگان بازی Rise of the Tomb Raider، نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی با بهبودهایی در فیلترینگ‌های Anisotropic (تکنیکی برای بهبود بافت یا تکسچر در زوایای موَرب مانند سطح زمین در بازی‌ها)، بهبود در موزائیک کاری (Tessellation برای بهبود در پله‌ها و سطوح تیز استفاده می‌شود)، شاخ و برگ پویا مواجه شده و همچنین با همکاری انویدیا تکنیک نورپردازی و سایه‌زنی ویژه‌ای (Ambient Occlusion) با نام HBAO+ در بازی اعمال شده است.

کریستال داینامیکس و نیکسیس با تلاش خستگی‌ناپذیر خود برای ایجاد تجربه‌ای بصری و واقع‌بینانه از ماجراجویی بِروز در Tomb Raider به سختی تلاش کردند تا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی را به سطح جدیدی از کیفیت برسانند.

اکنون به‌لطف وب‌سایت پی‌سی گیمز ما می‌توانیم مقایسه‌ای ویدیویی را از دو نسخه رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان مشاهده کنیم. در این ویدیو بهبود وعده داده شده توسط توسعه‌دهنده‌گان بازی به وضوح به چشم می‌آید. شما اکنون می‌توانید مقایسه‌ی دو نسخه را ازطریق ویدیوی زیر تماشا و دانلود کنید:

Rise of the Tomb Raider امروز ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی اولین‌بار در ماه نوامبر ۲۰۱۵ (آبان ماه) برای ایکس باکس وان منتشر شده بود که در مجموع با کسب ۲۷ جایزه از ۶۰ نامزدی، در زمینه‌ی جوایز به موفقیت‌ها زیادی دست پیدا کرد. هرچند بدلیل همزمانی عرضه بازی با سایر محصولات شرکت‌های بتسدا و الکترونیک آرتز ، فروش ناامیدکننده‌ای را در هنگام عرضه داشت.

دیدگاه شما در رابطه با بهبود کیفیت Rise of the Tomb Raider در پی‌سی چیست؟ به نظر شما این تغییرات می‌تواند بازیکنان را ترغیب به خرید بازی کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده