نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

اتمام بخش تک نفره Homefront: The Revolution به بیش از ۳۰ ساعت زمان نیاز دارد

کمپانی دیپ سیلور، اعلام کرد که قسمت دوم بازی Homefront که نامش The Revolution است و توسط استودیو دم‌باستر ساخته شده است، دارای کمپین داستانی است که برای تمام کردن آن به بیش از ۳۰ ساعت زمان نیاز است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی دیپ‌سیلور، دیروز با انتشار یک بیانیه رسمی ضمن معرفی کردن حالت چندنفره جدید مقاومت (Resistance Mode) در بازی Homefront: The Revolution، درباره بخش تک‌نفره بازی نیز اطلاعاتی ارائه کرد. با اینکه هیچ جزئیاتی از داستان بازی نگفته شد، اما دیپ‌سیلور اعلام کرد که بازیکنان برای اتمام این بخش به بیش از ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

بازی Homefront: The Revolution یک بازی جهان‌باز است و در این بیانیه رسمی، دیپ‌سیلور مشخص نکرد که آیا بخش داستانی بازی به ۳۰ ساعت زمان نیاز دارد یا آنها زمان اتمام مراحل جانبی را نیز در این ۳۰ ساعت اعلام شده منظور کردند. هسیت زالا، کارگردان بازی در استودیو دم‌باستر در این بیانیه گفت:

Homefront: The Revolution بدون شک جاه‌طلبانه‌ترین پروژه ما تا به امروز است. علاوه بر بخش تک‌نفره بازی که برای اتمام آن به بیش از ۳۰ ساعت زمان نیاز دارید، ما قصد داریم حالت جدیدی به نام مقاومت (Resistance Mode) با ۱۲ ماموریت که ارزش تکرار بالایی دارند در بازی قرار دهیم و امیدوار هستیم که در سال اول انتشار، ۲۰ ماموریت جدید به این بخش اضافه کنیم. به دلیل اینکه ما قصد داریم کاری کنیم که تمام طرفداران بازی این بخش را در کنار هم تجربه کنند، تمام ماموریت‌های حالت مقاومت به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند.

Homefront: The Revolution در فیلادلفیای آمریکا جریان خواهد داشت که توسط ارتش کره‌شمالی تسخیر شده است. گیمر عضوی از یک گروه چریکی است که برای باز‌پس گرفتن سرزمینشان تلاش می‌کنند. بازی شامل حالت‌های تک‌نفره و چند‌نفره Co-op است.

این بازی در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵) در ایالات متحده و ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) در بریتانیا و بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Only SP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده