نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Quantum Break از لیست پلتفرم‌های بازی حذف شد

در حالی که دیروز سازمان رده‌بندی سنی کشور برزیل نسخه پی‌سی بازی Quantum Break را رده‌بندی سنی کرده بود، این سازمان امروز آن را حذف کرد تا به نوعی عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی را تکذیب کرده باشد. با زومجی همراه باشید.

بازی Quantum Break یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که طرفداران زیادی انتظار می‌کشند تا در تاریخ (-) آپریل جدید‌ترین ساخته استودیو رمدی اینترتینمنت را تجربه کنند. با این حال دیروز نظام رده‌بندی سنی کشور برزیل این بازی را برای پلتفرم پی‌سی هم رده‌بندی سنی کرد که از طرفی خوشحالی طرفداران پی‌سی و از طرفی هم ناراحتی دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان را در پی داشت.

این شایعه در ابتدا از این جهت قابل باور بود که پیش از این مایکروسافت انحصاری‌های دیگر کنسول ایکس‌باکس وان مثل Ryse: Son of Rome و Dead Rising 3 را برای پی‌سی عرضه کرده بود و همچنین از مدت‌ها پیش مایکروسافت قصد دارد فاصله بین کنسول خود و پی‌سی را کاهش دهد و شاهد عرضه اکثر بازی‌های این شرکت برای رایانه‌های شخصی نیز هستیم؛ ولی اهمیتی که Quantum Break برای مایکروسافت دارد هم باعث می‌شد تا کمی در پذیرش این مسئله دچار تردید شویم.

به هر حال و با تمام این تفاسیر، امروز سازمان رده‌بندی سنی برزیل نسخه پی‌سی را از بین پلتفرم‌های Quantum Break حذف کرد تا این بازی مجددا به یک انحصاری ایکس‌باکس وان تبدیل شود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا لیست کردن نسخه پی‌سی بازی یک اشتباه از سوی سازمان برزیلی بوده یا این‌که رمدی و مایکروسافت فعلا قصد ندارند جزییاتی از این نسخه بازی را فاش کنند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده